AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Skrevet 19. mai 2022 Hva får egentlig en kvinne utav sexen saman med partner utan orgasme .`? Har de sex for å innfri partner sitt ønske om sex, og det handler om pliktsex så han ikkje skal falle for fristelesen å vera utro ? Legger kvinner mer vekt på følelser, nærheten, og det intime under sexen saman med en partner en selve orgasmen. ? Anonymkode: 42369...91a 2 1
TacoTore Skrevet 19. mai 2022 #2 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva får egentlig en kvinne utav sexen saman med partner utan orgasme .`? Har de sex for å innfri partner sitt ønske om sex, og det handler om pliktsex så han ikkje skal falle for fristelesen å vera utro ? Legger kvinner mer vekt på følelser, nærheten, og det intime under sexen saman med en partner en selve orgasmen. ? Anonymkode: 42369...91a En skikkelig mann passer på at begge to får orgasme når de har sex sammen. 8 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #3 Skrevet 19. mai 2022 Nærhet, intimitet, kjærlighet Anonymkode: 93384...922 19 5
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #4 Skrevet 19. mai 2022 Aldri fått orgasme med noen, må gjøre det selv med utstyr. Sexen er likevel helt fantastisk Anonymkode: 31e58...6d9 12 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #5 Skrevet 19. mai 2022 Nærhet og kjærlighet. Pluss at det er godt å bli penetrert. God følelse i G punktet. Anonymkode: 3eb7d...14e 6 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #6 Skrevet 19. mai 2022 ...det er jo godt for det? Selv hvis orgasmen uteblir så kommer man jo ofte et godt stykke på vei. Sånn kan det være for meg i alle fall, at det bygger seg opp og er deilig, det er bare som om jeg ikke kommer over den siste kneiken. Men ja, gjør det også for å kjenne på nærhet og kjærlighet, og for å glede min partner. Anonymkode: d1003...ba2 11 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #8 Skrevet 19. mai 2022 Ingenting. Joda, det er jo veldig godt med sex før orgasmen, men det hadde vært sykt frustrerende å ikke få avslutte med orgasme. Hadde ikke følt meg ferdig og måtte nok hatt ordnet det selv etterpå hvis ikke. Kommer heldigvis lett da. Anonymkode: e72da...46c 5
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #9 Skrevet 19. mai 2022 TacoTore skrev (22 minutter siden): En skikkelig mann passer på at begge to får orgasme når de har sex sammen. "Han" har styringen, og passer på begge får orgasme. ! Bruker vel fjærnkontrollen da 😊 Anonymkode: 42369...91a 1
SlemUlv Skrevet 19. mai 2022 #10 Skrevet 19. mai 2022 Nærhet, intimitet, kjærlighet, god sex. God sex trenger ikke bety orgasme. 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #11 Skrevet 19. mai 2022 Har fått orgasmer på en hånd av alle de gangene jeg har hatt sex, men elsker samleie og kjenne den inni meg og intimitet og kyss og berøring og kjenne han har lyst på meg. at han spruter gir meg mye. Er fornøyd bare jeg får orgasme mens jeg onanerer. trenger ikke det ved samleie, men sier jeg får orgasme uten at jeg får det med mennene så det går fint. Anonymkode: 20290...216 4 1
Diskusjon69 Skrevet 20. mai 2022 #13 Skrevet 20. mai 2022 6 hours ago, TacoTore said: En skikkelig mann passer på at begge to får orgasme når de har sex sammen. Du har damer som er veldig spesielle der, ei jeg var med klarte ikke å komme så lenge jeg var i rommet, hadde aldri klart det med andre heller, men om jeg bare gikk ut døra... vipps så kom hun som en gærning. 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #14 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva får egentlig en kvinne utav sexen saman med partner utan orgasme .`? Har de sex for å innfri partner sitt ønske om sex, og det handler om pliktsex så han ikkje skal falle for fristelesen å vera utro ? Legger kvinner mer vekt på følelser, nærheten, og det intime under sexen saman med en partner en selve orgasmen. ? Anonymkode: 42369...91a Vi syns jo det er godt selv vi ikke får orgasme! Men du har nok rett i at mange av oss vektlegger nærheten/intimiteten og kosen. Ikke minst oxytocinet som utløses. I langvarige forhold i travel småbarnhverdag, så kjenner nok mange på litt pliktsex også. Vi vil jo være bra koner og kjærester og kjenner jo på at sex fungerer som lim i forholdet. Det som et synd er at det i svært mange tilfeller er hormonprevensjon som er skylden i kvinners manglende sexlyst og orgasme. Mange vet det ikke selv en gang fordi de har gått på hormoner omtrent fra de ble seksuelt aktive. Jeg fikk selv en åpenbaring da jeg sluttet på p-piller etter 15 år😅 Anonymkode: 770ef...24e 5 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #15 Skrevet 20. mai 2022 Fridiskusjon.no skrev (6 minutter siden): Du har damer som er veldig spesielle der, ei jeg var med klarte ikke å komme så lenge jeg var i rommet, hadde aldri klart det med andre heller, men om jeg bare gikk ut døra... vipps så kom hun som en gærning. Kan kjenne meg igjen i denne. Kjenner ofte på prestasjonspress om mannen ligger ‘og venter’ på at jeg skal komme. Da tar det ofte lang tid, og jo mer presset øker jo lengre tid tar det. Men spenningen har jo økt på, så orgasmen kommer lett når forventningspresset (mannen) trekker seg. Anonymkode: 770ef...24e 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #16 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan kjenne meg igjen i denne. Kjenner ofte på prestasjonspress om mannen ligger ‘og venter’ på at jeg skal komme. Da tar det ofte lang tid, og jo mer presset øker jo lengre tid tar det. Men spenningen har jo økt på, så orgasmen kommer lett når forventningspresset (mannen) trekker seg. Anonymkode: 770ef...24e Litt som å få sperre når man skal tisse imens flere er i rommet;) Det er verst i starten av forholdet, men kan kjenne det med partnere over lang tid også. Anonymkode: 770ef...24e 1 1
Diskusjon69 Skrevet 20. mai 2022 #17 Skrevet 20. mai 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Kan kjenne meg igjen i denne. Kjenner ofte på prestasjonspress om mannen ligger ‘og venter’ på at jeg skal komme. Da tar det ofte lang tid, og jo mer presset øker jo lengre tid tar det. Men spenningen har jo økt på, så orgasmen kommer lett når forventningspresset (mannen) trekker seg. Anonymkode: 770ef...24e Jeg spurte om hun kunne prøve en gang mens jeg sov, men neida, jeg var jo enda der, så det gikk ikke heller ;-). 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #18 Skrevet 20. mai 2022 Jeg synes selve penetreringen er veldig digg, følelsen av å bli fylt opp (og brukt🤭). Og selvfølgelig glede partner. En orgasme er bonus, og den fikser jeg gjerne selv underveis. Anonymkode: bf090...d80 2 1
TacoTore Skrevet 20. mai 2022 #19 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kan kjenne meg igjen i denne. Kjenner ofte på prestasjonspress om mannen ligger ‘og venter’ på at jeg skal komme. Da tar det ofte lang tid, og jo mer presset øker jo lengre tid tar det. Men spenningen har jo økt på, så orgasmen kommer lett når forventningspresset (mannen) trekker seg. Anonymkode: 770ef...24e Altså nå snakker jeg ikke om at jeg kommer og så jobber til hun kommer, men heller at vi samarbeider for at det skal være godt for begge, om det er å bruke en vibrator på henne samtidig eller om det er andre ting. 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #20 Skrevet 20. mai 2022 Orgasmen er bare en bonus. Det er jo kjempegodt å ha sex! Det kan kanskje sammenlignes med en ordentlig deilig massasje, med masse kjærlighet og spenning i tillegg. Det blir litt som å spørre folk hvorfor går de å få massasje? Hvorfor tar man boblebad? hvorfor gir man ekstra gode klemmer? Hvorfor kliner man? Ingen av de delene fører til en orgasme. Men det er jo godt? Sex er godt. Sex er enda bedre en nevnte eksempler. Hvis man tror at sex ikke er bra med mindre man har en orgasme da tror jeg ikke man har opplevd ordentlig bra sex egentlig. Anonymkode: 3377e...4b6 10 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå