AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Skrevet 19. mai 2022 (endret) Hei, er det noen andre som har hatt dårlige erfaringer med sonans? Anonymkode: d4b98...d07 Endret 22. mai 2022 av Rhodiola oppdatering av tittelen for trådstarter - Rhodiola, mod.
noragrets Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 Vet ikke helt om det er dette du er ute etter, men jeg var ikke helt fornøyd med matematikk S2 som jeg tok over nett. Synes for det meste det var et bra kurs, men jeg fant så utrolig mange slurvefeil i oppgaver og fasit, og jeg kastet bort mye tid på å prøve å forstå om jeg hadde regnet feil eller om fasiten var feil IGJEN. Læreren beklaget og rettet det opp når jeg spurte om hjelp, men han var forståelig nok ikke tilgjengelig på kveldstid - som var da jeg leste - så jeg brukte allikevel mye tid på å regne om oppgaver jeg hadde gjort riktig første gangen. Jeg følte dessuten ikke at korrekturarbeid for Sonans er noe jeg gadd å gjøre gratis, så jeg sluttet å si ifra om hver eneste feil jeg fant.
Gjest Kastanjefrø Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 Sonans sitt nettkurs i fysikk er ganske bra, ellers er kursene dårlige. Skoleundervisningen avhenger av hvilken lærer du får, som med all annen undervisning. Jeg var særdeles fornøyd med alle lærerne mine (dette er en god del år siden). Grunnen for at flere nok har "dårlige" erfaringer med sonans er at de tenker at de skal få alt servert gratis, siden de "betaler" for undervisningen. Jeg opplevde at lærerne strakk seg lengre enn vanlige lærere grunnet dette, men du må fremdeles gjøre mesteparten av arbeidet selv for å få gode karakterer. Lærerne gir deg verktøy for å gjøre dette, men kan åpenbart ikke gjøre jobben for deg. Det er riktig at en betaler for undervisningen, men det er ikke slik at lærerne får noen høyere lønn enn på vanlige skoler, og summen du betaler er på ingen måte i nærheten av høy nok til at du kan fotfølges av en lærer som bare gir deg oppmerksomhet.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 Okei, jeg har vært veldig fornøyd frem til nå…. Læreren ga fra seg faget til vikar og vikaren har bare hatt undervisning på kveldstid og i helger (ikke etter den originale timeplanen) og undervisningen har kræsjet med jobb.. prøvd å klage og det endte med at rektoren ringte meg ganske sinna Anonymkode: d4b98...d07
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #5 Skrevet 22. mai 2022 Jeg var veldig misfornøyd med Sonans i min by i alle fall. Ikke selve undervisningen og slikt, men veiledningen. Føler jeg fikk null veiledning om hva som var realistisk å få til på et år, og det ble satt opp svært mange fag som var fullstendig unødvendig og bare bortkastet tid og penger, selv om veileder mente det burde gå fint. Jeg var ung og dum og stolte på det, men den massive arbeidsmengden tok meg igjen, og det endte med at jeg gav opp, og ble sittende igjen med en haug av gjeld. Har tatt opp skole via en annen plass i etterkant, og fikk ut med 64,7 studiepoeng. Fikk en helt annen veiledning i forkant, og ikke en haug av tullete fag som bare slukte tid. Har nå studiekompetanse bestående av gens-fag pluss R1, R2, kjemi og fysikk. Anonymkode: f5124...404
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #6 Skrevet 22. mai 2022 Skjønner, var også misfornøyd med rådgivningen.. rådgiveren satt opp en plan på hvilke fag og karakterer jeg trengte for å komme inn på et ønsket studie på et bestemt universitet, også fikk jeg beskjed i november om at to av fagene jeg skulle ta om våren kræsjet både eksamensdato og i sonans’ egen timeplan. Veldig kjedelig. får jeg spørre hvilken sonansskole du gikk på? Og veldig bra jobbet, 64,7 i studiepoeng er skikkelig bra! Anonymkode: d4b98...d07
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #7 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg var veldig misfornøyd med Sonans i min by i alle fall. Ikke selve undervisningen og slikt, men veiledningen. Føler jeg fikk null veiledning om hva som var realistisk å få til på et år, og det ble satt opp svært mange fag som var fullstendig unødvendig og bare bortkastet tid og penger, selv om veileder mente det burde gå fint. Jeg var ung og dum og stolte på det, men den massive arbeidsmengden tok meg igjen, og det endte med at jeg gav opp, og ble sittende igjen med en haug av gjeld. Har tatt opp skole via en annen plass i etterkant, og fikk ut med 64,7 studiepoeng. Fikk en helt annen veiledning i forkant, og ikke en haug av tullete fag som bare slukte tid. Har nå studiekompetanse bestående av gens-fag pluss R1, R2, kjemi og fysikk. Anonymkode: f5124...404 Skjønner, var også misfornøyd med rådgivningen.. rådgiveren satt opp en plan på hvilke fag og karakterer jeg trengte for å komme inn på et ønsket studie på et bestemt universitet, også fikk jeg beskjed i november om at to av fagene jeg skulle ta om våren kræsjet både eksamensdato og i sonans’ egen timeplan. Veldig kjedelig. får jeg spørre hvilken sonansskole du gikk på? Og veldig bra jobbet, 64,7 i studiepoeng er skikkelig bra! Anonymkode: d4b98...d07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå