AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Skrevet 19. mai 2022 Jeg har blondert håret i 15 år snart. jeg prøver å farge ettervekst ofte før den blir noe lang fordi det ikke skal slite på mer hår enn nødvendig. Alikevel har tanken streifet meg at det kanskje er bedre i det lange løp å la den få bli noen centimeter lenger hver gang,før jeg tar den ? Hva tenker dere andre som ikke bare farger håret men bruker blondering fra h&m,vita ect…? Kanskje det håret som blir farget så mye trenger litt mer pause imellom hver gang og at det andre håret selvfølgelig blir slitt …men at det blir mer fordelt osv…. velig dårlig på å forklare😆 men tror de fleste skjønner hva jeg mener. Trenger forresten ikke få høre fra noen hvor mye det sliter med blondering og at man ikke er fin med altfor ‘’hvitt’’ hår ,men det er da min stil som jeg trives med:) Anonymkode: 7d6d1...a4a
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #2 Skrevet 26. mai 2022 Hva mener du med slite på mer hår? Om du farger bare etterveksten har det jo ingenting å si, den blir farget en gang. Anonymkode: 66761...9a3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #3 Skrevet 26. mai 2022 Blondert?!? 😂😂😂😂😂😂 Mener du bleket? Anonymkode: dbea5...610
Duff Skrevet 26. mai 2022 #4 Skrevet 26. mai 2022 Bleker du hele håret hver gang? Det bør du ikke gjøre. Jeg tar kun ettervekst og en sjelden gang noen tynne striper nedover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå