Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva om det er en svær klatt bæsj med noen maiskorn i?

Anonymkode: f3e49...3a9

Tenk om man kunne rullet inn papiret i litt nytt dopapir da gitt 

Anonymkode: dc9ad...f09

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor ikke pakke det inn i julepapir når du først er igang?😧

Anonymkode: f3e49...3a9

AnonymBruker
Skrevet

Det, eller ha en rull med hundebæsjeposer liggende på do. Skulle tro de snakket om radioaktivt avfall 😂

Og ellers, gud hjelpe meg så mange fisefine folk det er i denne tråden!

Anonymkode: 874f8...fc2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.5.2022 den 20.09):

Vi skal til Kreta i juni og har ikke vært der før. Har nå hørt flere som har vært der fortelle at rørsystemet fungerer så dårlig at man ikke kan kaste toalettpapir i toalettene. At man bare gjør fra seg i toalettet, men så må man tørke seg med papir som kaster i en søppelbøtte ved siden av. Stemmer dette? Høres jo ganske uhygienisk ut. Er det sånn overalt på hoteller, restauranter osv? 

Anonymkode: cb9df...f86

Det er slik overalt, men jeg har flushet papiret i do hver gang jeg har vært på do på Kreta og samtlige andre greske øyer. Har vært på Kreta sikkert 50 ganger. 

Anonymkode: 192d6...f37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, hvorfor ikke bare slå deg litt løs når du først er på hotell? Drite og pisse overalt i rommet.

Anonymkode: 38c5e...c59

• Liker 1
Skrevet (endret)

Som nevnt i en tråd for en stund siden har jeg urinert på alt mulig rart på hotell samt andre fetisjer jeg ikke ville prøvd hjemme av forskjellige årsaker flere ganger enn jeg kan telle på fingrene.

Synes det er helt greit av flere grunner, som at vaskepersonalet får lønn for å vaske rommet og om madrassen blir ødelagt pga urin, oppkast eller  avføring så er det hotellet sitt problem, eller det er jo ikke et problem fordi hotellet vet at det er en kost assosiert med å drive et hotell.

Hvis du ikke kan bruke toalettet som normalt kan du jo prøve slike ting som jeg pleier å gjøre.

Endret av Basseboy
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er slik overalt, men jeg har flushet papiret i do hver gang jeg har vært på do på Kreta og samtlige andre greske øyer. Har vært på Kreta sikkert 50 ganger. 

Anonymkode: 192d6...f37

Enda en som bokstavelig talt driter i at rør kan tettes og kloakk komme opp av toalettet. Ikke nødvendigvis hos deg, men i nabolaget. Det finnes et eget sted i helvete for gjester i et land som gir blankt faen i regler og kutyme i det landet. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Enda en som bokstavelig talt driter i at rør kan tettes og kloakk komme opp av toalettet. Ikke nødvendigvis hos deg, men i nabolaget. Det finnes et eget sted i helvete for gjester i et land som gir blankt faen i regler og kutyme i det landet. 

På ferie skal man kose seg, ikke drive å bekymre seg over noen kloakkrør og slikt, det er ikke mitt problem hvis nabolaget på Kreta får skjit tytende opp fra kummen på kjøkkenet.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er sånn i Hellas, overalt! Det er ikke valgfritt! Det er ikke dimensjonert for å kaste papir i do! Ta en titt på hva det står f.eks på flyplasstoalettene når du kommer til Hellas? Eller Tyrkia? Eller Kypros? 
Hvorfor er det så jævlig vanskelig å bare gjøre som det står? 
Jeg har vært masse i Hellas (og Tyrkia, og Kypros) de siste 20 årene, alt fra Athen til Kreta til diverse småøyer; det er sånn det er. 

Og Jesus fucking Christ; du pakker da selvfølgelig dritpapiret inn! Tørker, bretter og har gjerne papir over der om driten tyter! 

Anonymkode: ce2fb...31d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer til å gjøre som de andre her med vett i hodet, trekke ned papiret, det er uansett folk som er ansatt for å holde rørene i orden.

AnonymBruker
Skrevet
Basseboy skrev (2 timer siden):

På ferie skal man kose seg, ikke drive å bekymre seg over noen kloakkrør og slikt, det er ikke mitt problem hvis nabolaget på Kreta får skjit tytende opp fra kummen på kjøkkenet.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kommer til å gjøre som de andre her med vett i hodet, trekke ned papiret, det er uansett folk som er ansatt for å holde rørene i orden.

Fordi dere er så fisefine at dere ikke kan hive drittpapiret deres i en søppelkasse, noe jeg vil kalle en definitiv lavterskel-handling, skal landet dere besøker bruke penger og tid på å grave opp veier og rør, og hun som lager middagen deres eller vasker rommene deres og tjener ca femten, tjue prosent av det dere gjør, plages med at kloakken spruter opp av doen hennes. 

Lurer på hva dere hadde sagt om turister kom og dreit i sandkassene ungene deres lekte i, eller på trappa deres, for de var på ferie her, det var ikke deres problem og det var sikkert folk som kunne plukke det opp. 

• Liker 7
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Lurer på hva dere hadde sagt om turister kom og dreit i sandkassene ungene deres lekte i, eller på trappa deres, for de var på ferie her, det var ikke deres problem og det var sikkert folk som kunne plukke det opp. 

Has slags sammenligning er dette? Altså vi snakker om toaletter, ikke sandkasser eller trapper. Et toalett er laget for å pisse og drite i, et vanlig toalettpapir løser seg opp i vann, ergo det skal gå fint å kaste dopapir i dassen.

AnonymBruker
Skrevet
Basseboy skrev (5 minutter siden):

Has slags sammenligning er dette? Altså vi snakker om toaletter, ikke sandkasser eller trapper. Et toalett er laget for å pisse og drite i, et vanlig toalettpapir løser seg opp i vann, ergo det skal gå fint å kaste dopapir i dassen.

Rørene i Hellas er ikke dimensjonert for dopapir, så nei. Fatter ikke at det er så vanskelig å forstå og hensynta.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.6.2022 den 16.57):

Var nettopp på Rhodos og der sto det ingenting om at man ikke skulle kaste papiret i do🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: a3cbe...f65

Same. Vært en tur i Hellas, og ingen opplyste om dette. Heller ikke mitt mer reisevante turfølge, som har vært i landet x flere…

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Rørene i Hellas er ikke dimensjonert for dopapir, så nei. Fatter ikke at det er så vanskelig å forstå og hensynta.

Hvis rørene ikke er dimensjonert for noe som løser seg opp i vann, hvordan er de dimensjonert for bæsj?

AnonymBruker
Skrevet
Bacteria skrev (1 time siden):

Same. Vært en tur i Hellas, og ingen opplyste om dette. Heller ikke mitt mer reisevante turfølge, som har vært i landet x flere…

Det er rett og slett pinlig å ikke sette seg inn i hvordan ting fungerer i land man besøker. Det står i informasjonen om landet i alle reisebyråer, det er oppslag på alle toaletter på flyplassen, det blir opplyst om du rett og slett googler. 
Bruk hodet litt før du forlater hjemkommunen, da. En skam for andre turister. 

Anonymkode: ce2fb...31d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis rørene ikke er dimensjonert for noe som løser seg opp i vann, hvordan er de dimensjonert for bæsj?

Det går vel på papir/vann-ratioen. 

Jeg har bodd i Hellas i tjue år og har mange eksempler på uvettig dodpapirkasting i do. Senest i fjor sommer måtte de i naboblokka fjerne fliser på parkeringsområdet, grave seg ned til rørene og tømme dem for en propp av dopapir. Ikke billig, og drittvannet fløt på parkeringsområdet - som også er inngangspartiet deres - før det ble fikset. Alt takket være idioter som ikke klarer å kaste papir i ei bøtte.

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det går vel på papir/vann-ratioen. 

Jeg har bodd i Hellas i tjue år og har mange eksempler på uvettig dodpapirkasting i do. Senest i fjor sommer måtte de i naboblokka fjerne fliser på parkeringsområdet, grave seg ned til rørene og tømme dem for en propp av dopapir. Ikke billig, og drittvannet fløt på parkeringsområdet - som også er inngangspartiet deres - før det ble fikset. Alt takket være idioter som ikke klarer å kaste papir i ei bøtte.

Da burde vel folk lære seg å bruke færre tørk en å kaste papir med dritt i søppelbøtta. Nei du faen, hadde jeg bodd der så hadde jeg kastet papiret ute av vinduet, jeg vil ikke ha brukt dasspapir på badet mitt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva klager du over?
Når jeg var i India var det et HØL I BAKKEN du måtte stå og drite i! Mens du sto i folks PISS!
Dasspapir eksisterte ikke. Du måtte ta en bolle med vann og vaske deg i rassen med og etterpå skylle det i hølet for å skylle bort eksremente dine.
Og som ikke DET var nok så begynte det å pissregne og lyne og tordne fordi det var monsoon tid i jungelen når jeg skulle gå ut derfra og rundt et dusin lausbikkjer begynte å slåss så jeg spurte folk på kjøkkenet om jeg kunne gå gjennom der så jeg slapp å bli drept av bikkjene og de sa JA!

Og de sto alle der med face diapers (masker) på trynet.
Dette var FØR corona. Så jævlig smittefare var det der!
Så der gikk jeg gjennom kjøkkenet med skoene full av tusentalls av folk sitt piss under skoene mens de mekka maten der.

Og som ikke det var nok begynte de jeg var sammen med å krangle med noen på nabobordet fordi de var av annen kaste eller snakket et annet språk eller hadde en annen religion eller whatever!

Hva klager du etter?
Drit og vær glad.

Endret av Heydayotheinterweb
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Null problem å kaste brukt papir i søppelbøtten, det blir raskt en vane i Hellas og Tyrkia. Det er bedre å gjøre det enn å risikere oversvømmelse.

Anonymkode: a47c7...845

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...