Gå til innhold

iPhone 11 pro max eller 12 pro max?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter flere år med iPhone 7+, har jeg nå planer om å oppgradere til en nyere modell. Valget står mellom 11 pro max og 12 pro max, men jeg blir ikke helt klok på hvilken av dem jeg skal gå for. 

11 pro max er mest lik telefonen jeg har nå, både i fasong og størrelse. Mens 12 pro max holder et år lengre ift oppdateringer og har tilgang på 5g. Jeg har også vært smålig skeptisk til at den er kantete slik som 5 var, men så syns jeg den ser mye finere ut 🙈

Har blitt tipset om SE og vanlig 12/pro også, men det jeg har vært med fornøyd med på 7+ er størrelsen, så de modellene blir for små😅

Noen som har gått fra 7+ til en av disse modellene som vil dele erfaringer? 😊 

Anonymkode: 9783b...6b9

AnonymBruker
Skrevet

Gikk nettopp fra 11 pro max til 13 pro max og merket ikke så stor forskjell, bortsett fra at 13 føles mer klumpete. 

11 er vel knapt å få tak i lengre, om du ikke kjøper brukt. 

Ikke rare prisforskjellen på 12 og 13 heller…

Anonymkode: 1b14a...5ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.5.2022 den 20.08):

Etter flere år med iPhone 7+, har jeg nå planer om å oppgradere til en nyere modell. Valget står mellom 11 pro max og 12 pro max, men jeg blir ikke helt klok på hvilken av dem jeg skal gå for. 

11 pro max er mest lik telefonen jeg har nå, både i fasong og størrelse. Mens 12 pro max holder et år lengre ift oppdateringer og har tilgang på 5g. Jeg har også vært smålig skeptisk til at den er kantete slik som 5 var, men så syns jeg den ser mye finere ut 🙈

Har blitt tipset om SE og vanlig 12/pro også, men det jeg har vært med fornøyd med på 7+ er størrelsen, så de modellene blir for små😅

Noen som har gått fra 7+ til en av disse modellene som vil dele erfaringer? 😊 

Anonymkode: 9783b...6b9

gå for iphone se(2022) en solid mobil.

Anonymkode: 49fe2...4c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...