AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Skrevet 19. mai 2022 Er i uke 6+2 og jeg er altså så ekstremt trøtt.. Jeg sovner jo overalt, i dag sovnet jeg sittende to ganger på jobb og sittende to ganger i sofaen hjemme. Øynene vil rett og slett ikke mer så de glir bare igjen. Har vært gravid to ganger tidligere, ikke vært noe spesielt trøtt da. Skjønner at alle svangerskap kan være forskjellige, men er litt rart å tenke på allikevel 🙊 Dette er vel verst de første 3 månedene? Er litt tortur å MÅTTE holde seg våken feks på jobb når systemet slår seg av 🙊 Anonymkode: 18962...7b0
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #2 Skrevet 19. mai 2022 Jeg har det sånn enda. Er nå sykemeldt. Er i uke 31. Jeg fikk covid i første trimester, og har vært helt utmattet siden. For de fleste går det heldigvis over i andre trimester. Det er virkelig tøft å være så trøtt hele tiden. Tror det må oppleves for å forstås. Anonymkode: 592ac...145
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #3 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er i uke 6+2 og jeg er altså så ekstremt trøtt.. Jeg sovner jo overalt, i dag sovnet jeg sittende to ganger på jobb og sittende to ganger i sofaen hjemme. Øynene vil rett og slett ikke mer så de glir bare igjen. Har vært gravid to ganger tidligere, ikke vært noe spesielt trøtt da. Skjønner at alle svangerskap kan være forskjellige, men er litt rart å tenke på allikevel 🙊 Dette er vel verst de første 3 månedene? Er litt tortur å MÅTTE holde seg våken feks på jobb når systemet slår seg av 🙊 Anonymkode: 18962...7b0 Føler med deg. Når startet det for deg? Her startet det umiddelbart, liksom 10 dpo.. Er det normalt? Anonymkode: 1b882...ca4
IDGAF Skrevet 19. mai 2022 #4 Skrevet 19. mai 2022 (endret) Føler med deg, for meg varte det til rundt uke 23 tror jeg. Hatet livet på slutten, sovnet foran PC-en på jobb hver dag. Og gråt på do av utmattelse. Men så gikk det over, og det føltes som om jeg fikk mer energi enn jeg noen gang har hatt! Endret 19. mai 2022 av IDGAF
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå