Gå til innhold

De helvetes jævla sparkesyklene har kommet til min by og

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag måtte jeg faktisk stoppe bilen på vei gjennom sentrum, ved et kryss, og hoppe ut for å fjerne en sparkesykkel som noen hadde satt på et gang og sykkelfelt med mur på begge sider. En person i en sånn elektrisk liten bil for funksjonshemmede kom kjørende og kom akkurat ikke forbi fordi noen bare hadde satt den der. Jeg var frista til å hive dritten over muren og nedi elva!

Dagens utblåsing, jeg skal skrive til kommunen om dette. 

Anonymkode: 67ad8...b22

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kondolerer❤️

Jeg hater disse doningene og noen av de som bruker den. 

Anonymkode: f5232...add

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Elsker sparkesyklene. Bruker de ofte.

Som med alt annet i livet er det brukere som er problemet. Ikke fysiske ting. 

Anonymkode: 0fcfa...628

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

De har kommet hit også. Forleden måtte jeg bråbremse, da en gærning kastet seg ut i fotgjengerfeltet i ganske høy fart.

Han kan være glad for at jeg har rask reaksjonsevne og at bremsene på bilen min fungerer meget godt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Elsker sparkesyklene. Bruker de ofte.

Som med alt annet i livet er det brukere som er problemet. Ikke fysiske ting. 

Uenig. De er i veien visuelt og forsøpler lokalmiljøet uansett, så lenge folk ikke oppbevarer dem hjemme hos seg selv. En jævla uting.

Anonymkode: c1e2c...1f2

• Liker 16
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Dolce skrev (1 minutt siden):

De har kommet hit også. Forleden måtte jeg bråbremse, da en gærning kastet seg ut i fotgjengerfeltet i ganske høy fart.

Han kan være glad for at jeg har rask reaksjonsevne og at bremsene på bilen min fungerer meget godt. 

Så ekkelt! Er det ikke meninga at de skal leie det djevelske fremkomstmiddelet over veien?? 

Skrevet (endret)

Jeg føler meg dypt krenket over at noen ikke liker disse miljøvennlige, moderne fremkomstmidlene som skaper nye arbeidsplasser i helsesektoren.

Hva hadde vel livet vært uten spenningen elsparkesyklene tilfører hverdagen ...?

Før dro man bare til butikken. Nå må man sette sin lit til at man ikke havner på legevakten.

Endret av - Brian
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
- Brian skrev (Akkurat nå):

Føler meg dypt krenket over at noen ikke liker disse miljøvennlige fremkomstmidlene som skaper nye arbeidsplasser i helsesektoren.

Nå lo jeg høyt, takk!

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så ekkelt! Er det ikke meninga at de skal leie det djevelske fremkomstmiddelet over veien?? 

Det er nok meningen, ja.

Men altfor mange av brukerne tror de er fotgjengere selv om de raser rundt på disse ståmopedene. Det samme gjelder forøvrig altfor mange syklister. Spesielt barn. Veldig skummelt. 

Endret av Dolce
  • Liker 3
Skrevet

Hater faenskapen.

• Liker 5
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

I dag måtte jeg faktisk stoppe bilen på vei gjennom sentrum, ved et kryss, og hoppe ut for å fjerne en sparkesykkel som noen hadde satt på et gang og sykkelfelt med mur på begge sider. En person i en sånn elektrisk liten bil for funksjonshemmede kom kjørende og kom akkurat ikke forbi fordi noen bare hadde satt den der. Jeg var frista til å hive dritten over muren og nedi elva!

Dagens utblåsing, jeg skal skrive til kommunen om dette. 

Skjønner virkelig ikke hvorfor folk ikke kan sette dem inn til siden fremfor å legge dem midt i veien. Kaster de fra seg ting rett der de står og går hjemme hos seg selv også? Det tar 1 sek og 1 meter! 

AnonymBruker
Skrevet
Dolce skrev (5 minutter siden):

Det er nok meningen, ja.

Men altfor mange av brukerne tror de er fotgjengere selv om de raser rundt på disse ståmopedene. Det samme gjelder forøvrig altfor mange syklister. Spesielt barn. Veldig skummelt. 

Ja det er også en alvorlig uting, for noen år siden kjørte en syklist over fotgjengerfeltet i full fart samtidig som jeg kjørte over det, jeg var i sakte fart pga jeg nettopp hadde kommet ut av en rundkjøring, men jeg traff bakhjulet hans og han kom i ubalanse, men syklet som faen videre.  Jeg fikk sjokk og måtte stoppe og samle meg, tenker ofte på det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hater de %#*^%€$ elsparkesyklene jeg også. 
Før kunne man trygt rusle nedover fortauet mens barna gikk en halvmeter unna. Nå må vi holde de i hånda og tett inntil oss, for å forsøke å unngå at de blir kjørt ned av idioter på de forbanna doningene der.  🤬

Anonymkode: 39177...2f3

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
theTitanic skrev (5 minutter siden):

Skjønner virkelig ikke hvorfor folk ikke kan sette dem inn til siden fremfor å legge dem midt i veien. Kaster de fra seg ting rett der de står og går hjemme hos seg selv også? Det tar 1 sek og 1 meter! 

Ja det var faen meg helt utrolig plassert. 

Skrevet

Frp som fikk gjennomslag for det der sammen med høyre, krf og venstre.

• Liker 5
Skrevet

Hele greia med dette psyko rulle.monsteret er at brukerne opparbeider seg en gi faen holdning av dimensjoner. Det er jo nærmest fri barneoppdragelse når man kan gjøre hva man vil med disse hjul-beistene. På andres bekostning/sikkerhet selvsagt.

Nei, nå bør du nok holde deg innendørs et par mnd, inntil 80% av de nye hissige brukere har landa på trynet og endt på sjukehus. Det er jo bare å håpe...

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Og hvordan er det «miljøvennlig» at folk bruker elsparkesykler, med batterier og diverse andre deler som ender på fyllinga, fremfor å gå/sykle/ta kollektivt??!? 

Kan ikke de som vil elsparkesykle kjøpe sin egen sparkesykkel, så tar de kanskje vare på den også? Og unngår å hive den gatelangs til forpestelse for både miljø, rullestolbrukere, blinde/svaksynte og uoppmerksomme barn??

Anonymkode: 39177...2f3

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (1 minutt siden):

Frp som fikk gjennomslag for det der sammen med høyre, krf og venstre.

Håper alle de og de som stemte på de snubler i de greiene og slår tåa i all evighet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det merkelige er: 

Jeg bor mesteparten av året i et annet europeisk land. I en middelstor by, med universitet og derav mange studenter/unge. 

Ståmopedene kom dit i fjor sommer. Jeg så for meg et rent helvete. Men: I dette landet og byen gjelder følgende: Det er ikke lov å bruke doningene på fortau. (I dette landet er det forøvrig heller ikke lov å bruke vanlig sykkel på fortau.) 

Men det mest imponerende er at alle ståmopedene blir parkert pent og pyntelig i egne oppmerkede felt. Har ikke sett en eneste ståmoped som har blitt slengt fra seg. Noen som har en god forklaring? 

Anonymkode: 61781...071

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Uenig. De er i veien visuelt og forsøpler lokalmiljøet uansett, så lenge folk ikke oppbevarer dem hjemme hos seg selv. En jævla uting.

Anonymkode: c1e2c...1f2

Mer enn biler? Og bysykler? Mopeder? Og annet man ellers bruker hit og dit? Og ofte må parkere i gata, også hjemme? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...