Annabeth Skrevet 19. mai 2022 #1 Skrevet 19. mai 2022 (endret) Jeg har vert singel i… 6 år nå, og er straks 31 år gammel. Har to barn fra før. Jeg har funnet dater gjennom Tinder, noe som har vert veldig utfordrende. De jeg har «funnet meg» har vist interesse med en gang, men de klarer ikke å holde kontakten over snapchat eller messenger. Jeg er glad i å holde kontakten, for viss ikke så mister JEG interessen. Jeg vet ikke, synes dette er veldig snodig. Det er snakk om mannfolk opp i 40 årene. Dette kan til og med skje når vi har hatt utrolig flotte dater. Føler jeg er den eneste som er genuint interessert i noe seriøst og prioriterer dem, men får ikke det samme tilbake. Andre? Endret 19. mai 2022 av Annabeth
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #2 Skrevet 19. mai 2022 Annabeth skrev (6 minutter siden): . Føler jeg er den eneste som er genuint interessert i noe seriøst og prioriterer dem, men får ikke det samme tilbak Da er det vel sånn da. Har du prøvd å finne noen med litt mindre aldersforskjell, som kanskje har lyst å stifte familie? Tinder er litt dyrehage, så kanskje du bør prøve noe annet. Anonymkode: 283e9...48e 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #3 Skrevet 19. mai 2022 Annabeth skrev (2 timer siden): Jeg har vert singel i… 6 år nå, og er straks 31 år gammel. Har to barn fra før. Jeg har funnet dater gjennom Tinder, noe som har vert veldig utfordrende. De jeg har «funnet meg» har vist interesse med en gang, men de klarer ikke å holde kontakten over snapchat eller messenger. Jeg er glad i å holde kontakten, for viss ikke så mister JEG interessen. Jeg vet ikke, synes dette er veldig snodig. Det er snakk om mannfolk opp i 40 årene. Dette kan til og med skje når vi har hatt utrolig flotte dater. Føler jeg er den eneste som er genuint interessert i noe seriøst og prioriterer dem, men får ikke det samme tilbake. Andre? Oppegående voksne i førtiårene driver ikke med Snapchat og messenger. Anonymkode: c972e...ab9 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #4 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Oppegående voksne i førtiårene driver ikke med Snapchat og messenger. Anonymkode: c972e...ab9 Oppegående voksne kommuniserer ordentlig med hverandre, uansett hvilken måte og kanal det gjøres på. Anonymkode: 283e9...48e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå