Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som er t-baneførere her? Jeg har akkurat tatt testene sendt på mail, fikk strøkent svar på alt utenom simultankapasitet. Betyr dette at jeg ikke vil gå videre, eller kan jeg likevel ha en sjanse? 

Anonymkode: ffee2...485

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei,

T-banefører her:-) 

Det behøver ikke bety noe, spesielt hvis du gjorde det bra på alt annet! 

Masse lykke til! 

Anonymkode: c0aa2...adf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei,

T-banefører her:-) 

Det behøver ikke bety noe, spesielt hvis du gjorde det bra på alt annet! 

Masse lykke til! 

Tusen takk for svar! Testene gikk fint, lydtesten derimot 😂 Neida, håper det gikk bra men det ene svaret ble ikke like bra formulert som i hodet 🙈

Har du mulighet til å fortelle om det er kun fulltidsstilling eller 30% - eller er det noe midt i mellom også? 

Håper vi ses på jobb til høsten 🤞

• 4 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.5.2022 den 0.28):

Tusen takk for svar! Testene gikk fint, lydtesten derimot 😂 Neida, håper det gikk bra men det ene svaret ble ikke like bra formulert som i hodet 🙈

Har du mulighet til å fortelle om det er kun fulltidsstilling eller 30% - eller er det noe midt i mellom også? 

Håper vi ses på jobb til høsten 🤞

Hei igjen! 

Litt sent svar kanskje, beklager det ! 

Når de lyser ut stilling pleier det å stå spesifisert om det er deltid (30% 2 av tre helger) eller fulltid. Det er også mulighet for anhver helg (deltid) men dette er ikke noe de lyser ut og må taes internt. 

Selv jobber jeg 30%, som i snitt er 6 dager i måneden. Utover det kan jeg jobbe så og si så mye jeg vil. De periodene jeg har lite skole eller fri har jeg i praksis jobbet heltid. 

Trives så godt med denne løsningen at jeg mest sannsynlig forsetter en stund etter jeg er ferdig med master hihihi. Få steder man kan jobbe så lite (og når man vil) og tjene så mye:-) 

Håper du får jobben da! 😁 

AnonymBruker
Skrevet
Yenina skrev (3 timer siden):

Hei igjen! 

Litt sent svar kanskje, beklager det ! 

Når de lyser ut stilling pleier det å stå spesifisert om det er deltid (30% 2 av tre helger) eller fulltid. Det er også mulighet for anhver helg (deltid) men dette er ikke noe de lyser ut og må taes internt. 

Selv jobber jeg 30%, som i snitt er 6 dager i måneden. Utover det kan jeg jobbe så og si så mye jeg vil. De periodene jeg har lite skole eller fri har jeg i praksis jobbet heltid. 

Trives så godt med denne løsningen at jeg mest sannsynlig forsetter en stund etter jeg er ferdig med master hihihi. Få steder man kan jobbe så lite (og når man vil) og tjene så mye:-) 

Håper du får jobben da! 😁 

Takk for svar. Jeg har KJEMPELYST på jobben, men gikk dessverre ikke videre etter lydtesten. Tenker å søke på nytt når det blir ledige stillinger. 😊

Vet du om det er mulig å bytte arbeidshelg med en kollega hvis det skjer noe spesielt en helg, feks bryllup? Og har du mulighet til å gi et lite pekepinn på hva en 30% stilling har brutto sånn ca? 

Ønsk meg lykke til, kanskje vi ses en gang i fremtiden på jobb 😊🤞

AnonymBruker
Skrevet
Yenina skrev (4 timer siden):

Få steder man kan jobbe så lite (og når man vil) og tjene så mye:-)

Hei, " Når man vil" ... Mener du da på tilkalling/ved behov, eller jobber du fast 2 av 3 helger ? . Kanskje noe for min sønn, som begynner på masterstudier i Oslo til høsten.

Anonymkode: 25045...8ad

• Liker 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 17.34):

Takk for svar. Jeg har KJEMPELYST på jobben, men gikk dessverre ikke videre etter lydtesten. Tenker å søke på nytt når det blir ledige stillinger. 😊

Vet du om det er mulig å bytte arbeidshelg med en kollega hvis det skjer noe spesielt en helg, feks bryllup? Og har du mulighet til å gi et lite pekepinn på hva en 30% stilling har brutto sånn ca? 

Ønsk meg lykke til, kanskje vi ses en gang i fremtiden på jobb 😊🤞

Lykke til til neste gang! Da går det sikkert!  😊 

Kan helt fint bytte helger ja, gjør det hele tiden. Ikke noe stress!

Kommer litt an på når man jobber. Jeg har valgt å jobbe kveld. Når jeg jobber tre helger i måneden har jeg ca 21500 kr før skatt. Veldig fornøyd med det! Pleier å jobbe ca 4-5 dager ekstra i tillegg til det og havner på rundt 30 tusen i måneden. Veldig bra betalt for relativt lite jobb synes jeg! ☺️

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 17.43):

Hei, " Når man vil" ... Mener du da på tilkalling/ved behov, eller jobber du fast 2 av 3 helger ? . Kanskje noe for min sønn, som begynner på masterstudier i Oslo til høsten.

Anonymkode: 25045...8ad

Jobber fast 2 av 3 helger. Kan jobbe mer dersom man ønsker det, men har en fast turnus som er 2 helger på jobb og en helg fri. :-) 

Anbefaler han å søke. Er selv masterstudent og er veldig fornøyd med denne jobben. Jobber lite og tjener bra! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.7.2022 den 18.49):

Lykke til til neste gang! Da går det sikkert!  😊 

Kan helt fint bytte helger ja, gjør det hele tiden. Ikke noe stress!

Kommer litt an på når man jobber. Jeg har valgt å jobbe kveld. Når jeg jobber tre helger i måneden har jeg ca 21500 kr før skatt. Veldig fornøyd med det! Pleier å jobbe ca 4-5 dager ekstra i tillegg til det og havner på rundt 30 tusen i måneden. Veldig bra betalt for relativt lite jobb synes jeg! ☺️

Takk for svar. Føler det er litt flaut å søke på nytt ettersom at jeg ikke bestod sist. Vet du om andre som har strøket men som har fått jobb siden? 🙈🙊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...