Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av nilie
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

skjønner ikke helt det der med uplanlagt. hva var det som sviktet ? sjansen er jo 0,003 på hormonspiral eks 

Anonymkode: f6412...7da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg fyller 42 snart og har jo lest litt statistikk. 

Den er vel på rundt 1,5% sjanse, så jeg ser ikke helt hvorfor dere er så bekymret for sykt barn? De aller, aller fleste som får barn opp i åra får friske barn.

Anonymkode: c9c59...df5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.5.2022 den 20.14):

Jeg ville beholdt. Er selv 40 og gravid, er jo litt tøffere nå enn sist, men man angrer aldri på barna man får. Vet om mange som angrer på abort.

Anonymkode: 7d86e...8c1

Det der stemmer ikke i det hele tatt. Mange tråder på kvinneguiden har dukket opp i løpet av årene som avkrefter det der.

Anonymkode: a08ff...b77

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.5.2022 den 20.31):

Ts her. 

Jeg lener veldig mot akkurat dette alternativet. Har vært inne og sett på hjemmesiden deres og vurdert de ulike alternativene. Har du navnet på utvidet test? 

Tenker også at naturen kan gå sin gang før de tolv ukene er omme, og mister jeg barnet så var det bare ikke meningen. 

Jeg fyller 42 snart og har jo lest litt statistikk. 

Anonymkode: c22fb...d0c

Jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Våre 3 barn er en del eldre enn deres (mellom 7 og 17 år) og vi hadde virkelig begynt å kjenne på friheten med eldre barn. Men nå er altså nr.4 på vei - litt utenom planen. De vi har er samme kjønn så hadde sikkert vært gøy med et barn av motsatt kjønn, men tenker ikke så mye på det.

Vi er begge i 40 årene, jeg blir 42 år ei uke etter termin - han noen år eldre.

Jeg ønsker å ta Nipt gjennom ultralydklinikken.dk og om alt ser greit ut beholder vi barnet. Mannen mener vi har et mye bedre utgangspunkt nå enn da vi var i 20 årene og fikk første barnet. 

Vanskelige valg å plutselig komme oppi når man minst aner det, men sånn er livet.

Anonymkode: b0e28...995

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde beholdt, hadde angret på en abort resten av livet. 

Anonymkode: 677ba...e5d

Skrevet

Jeg var 24 og alene når jeg satt med nr tre på vei. Alt i meg ville ta abort. Men så kom jeg til å tenke på; Hva om en av de jeg har dør. Da blir den som er igjen alene, uten søsken. Så jeg beholdt. Hadde to jenter på 5 og 2,5 fra før når det kom en gutt 😊 Aldri angret, til tross for masse utfordringer innen økonomi, øvrige familieforhold osv. Nå er de snart 16,18 og 21 og har gode vennskap og tilknytninger til hverandre. Alt jeg så på som utfordringer ble slettes ikke så ille, og vipps var det over:) ville beholdt om den ser frisk ut og den klorer seg fast. Som sagt over her, da er det meninga :)

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde to gutter fra før. De ville være 7 og 9 ved fødsel og jeg 39. Mange runder her også. Vi tok panorama fra ultralydklinikken. Alt var fint og fikk vite at det var en pike på vei. Vi kunne ikke tenkt oss livet annerledes. 

Anonymkode: 1a2cf...f37

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det som trekker deg mot å ikke beholde er at du ikke orker et par år til av babybobbla, vil jeg heller si at du bør beholde! Babytiden går fort (selv om det føles drøyt når du står i det med lange netter, bleieskift og hyling), men i det store og hele er jo denne tiden bare en brøkdel av livet ditt! Tre barn er fantastisk, man blir en liten flokk og de kommer til å ha utrolig stor glede av hverandre! Ta det fra en som er oppvokst med bare en søsken, og alltid har ønsket seg flere :) 

Anonymkode: e57aa...60b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...