AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Skrevet 19. mai 2022 Gikk en tur ut idag. Skulle bare ordne meg en kaffe og innom en kjapp tur på matbutikken. Kanskje gå en liten tur. Digg med slike dager innimellom der det ikke er så mye som skjer. Så skal jeg krysse veien, så blir det plutselig rød mann mens jeg går over, og en sint mannlig bilist viser meg fingeren i det han kjører forbi....Ja greit nok. Så kom jeg til butikken og der er det en mann som har vært veldig frekk mot meg før (klagde på at min handikappete bror jeg hadde med meg ikke hadde på munnbind i pandemien) som ga meg skikkelig surt blikk. Og da jeg kom til kassa lo han sånn skikkelig hånlig, ut av ingenting. Jeg lot selvsagt som ingenting. På veien til butikken satt det en mann i en litt høy heisekran aktig greie som glodde skikkelig på meg, jeg så tilbake på han og smilte forsiktig men han fortsatt bare å glo.... Så litt lenger ned i annen gate møtte jeg på en åpenbart ustabil mann (kanskje rusmisbruker utfra utseende å bedømme) som gikk på n aggressiv måte og kom sjanglende raskt og litt hissig mot meg, så jeg gikk rolig vekk. Han sa dog ingenting. Jeg vet jeg ikke ser sur ut selv. Huff, hvorfor er det noen sånne dager innimellom der man bare møter på slike? Jeg er en person som er sjenert, men liker å smile og slå av en prat med folk. Som regel ser fremmede vekk. Det gjør jo jeg også når jeg er sliten og/eller ubekvem. Flere med lignende erfaringer? Min indre usikkerhet tenkte jo bare...ja ja er jeg så stygg? Huff...Bare why folkens... Anonymkode: ca294...a12 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #2 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gikk en tur ut idag. Skulle bare ordne meg en kaffe og innom en kjapp tur på matbutikken. Kanskje gå en liten tur. Digg med slike dager innimellom der det ikke er så mye som skjer. Så skal jeg krysse veien, så blir det plutselig rød mann mens jeg går over, og en sint mannlig bilist viser meg fingeren i det han kjører forbi....Ja greit nok. Så kom jeg til butikken og der er det en mann som har vært veldig frekk mot meg før (klagde på at min handikappete bror jeg hadde med meg ikke hadde på munnbind i pandemien) som ga meg skikkelig surt blikk. Og da jeg kom til kassa lo han sånn skikkelig hånlig, ut av ingenting. Jeg lot selvsagt som ingenting. På veien til butikken satt det en mann i en litt høy heisekran aktig greie som glodde skikkelig på meg, jeg så tilbake på han og smilte forsiktig men han fortsatt bare å glo.... Så litt lenger ned i annen gate møtte jeg på en åpenbart ustabil mann (kanskje rusmisbruker utfra utseende å bedømme) som gikk på n aggressiv måte og kom sjanglende raskt og litt hissig mot meg, så jeg gikk rolig vekk. Han sa dog ingenting. Jeg vet jeg ikke ser sur ut selv. Huff, hvorfor er det noen sånne dager innimellom der man bare møter på slike? Jeg er en person som er sjenert, men liker å smile og slå av en prat med folk. Som regel ser fremmede vekk. Det gjør jo jeg også når jeg er sliten og/eller ubekvem. Flere med lignende erfaringer? Min indre usikkerhet tenkte jo bare...ja ja er jeg så stygg? Huff...Bare why folkens... Anonymkode: ca294...a12 Årene har lært meg å overse slike Både på nett og i virkeligheten. Trekk på skuldrene og gå videre med din dag ❤️ Anonymkode: d9563...777 1
Snurrepurre Skrevet 19. mai 2022 #3 Skrevet 19. mai 2022 Uflaks med mange sure folk på en gang 😬 sånn er det bare noen dager 🤯 og har man først begynt å legge merke til sure folk så ser man de overalt 😂 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #5 Skrevet 19. mai 2022 Snurrepurre skrev (3 minutter siden): Uflaks med mange sure folk på en gang 😬 sånn er det bare noen dager 🤯 og har man først begynt å legge merke til sure folk så ser man de overalt 😂 Ja, ikke sant. 😆 Takk for svarene deres dere som har svart, og oppmuntringen. Anonymkode: ca294...a12
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #6 Skrevet 20. mai 2022 Bare fortsett å smil og vær vennlig og grei du så får folk være sure hvis de har lyst til å bruke tida si og livet sitt på å være sur. Ps, kan hende han i heisekrana ikke klarte slutte å se på deg fordi han syntes du var vakker ❤️ kanskje gjorde du hele dagen hans ved å gå forbi han og se på han 🤗 tenk litt på det Anonymkode: 35a48...230
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #7 Skrevet 21. mai 2022 Tenk på at det ikke bare var disse du møtte, men mange andre som ikke var sure eller aggressive. Anonymkode: d1e8b...a8a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #8 Skrevet 21. mai 2022 Folk er uforskammet. De har begynt sånn mot min datter nå. Som er 11. hun ser mye eldre ut, kan fort bli tatt for å være 16. Hun har blitt gjort narr av to menn (kunde og kassamann) på Kiwi, fordi hun stilte et spørsmål osv. Stor forskjell om man sammenligner samfunnet nå og for ti år siden. Anonymkode: 317bf...74c
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #9 Skrevet 21. mai 2022 Har hatt noen sånne dager selv hvor man bare har uflaks og møter på de sureste og mest ublide. Ødelegger liksom humøret og dagen 🤷♀️ Utfra det du forteller var alle utenom sjåføren merkelige skruer. Anonymkode: f302f...edf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå