Gjest Overkommer Skrevet 19. mai 2022 #1 Skrevet 19. mai 2022 Jeg skrev litt til noen som påstår at man er hjerner bare, beklager at det er på engelsk da: "yes basically the brain was never needed, but an ampty head would just trap the heat so an organ to circulate the blood was made and then this secondary function was to make certain things (hormones) to make you fell better, yes because a main error is to think nature is only nutrients but its certain things that make you feel good also, so you can operate it away and the person still lives because everythings in the brainstem, so also since certain things can make you feel better, youd never be a brain anyways but a real soul that feels" - hva tror du?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #2 Skrevet 19. mai 2022 Hvis du får hjernen til en annen person , er du da den samme, eller er det den andre som har fått ny kropp og ansikt? Anonymkode: d441e...e4b
Gjest Overkommer Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 19.5.2022 den 18.36): Hvis du får hjernen til en annen person , er du da den samme, eller er det den andre som har fått ny kropp og ansikt? Anonymkode: d441e...e4b Nja, sjelen sitter jo ikke i hjernen, så ingenting ville ha skjedd annet enn at kroppen min ville utstøtt organet 😛
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #4 Skrevet 7. juni 2022 Jeg liker hypotesen om at menneskers sjel sitter i rasshøllet. Google it, om du ikke har hørt om denne hypotesen. Anonymkode: 7ad97...fa2
Gjest Overkommer Skrevet 7. juni 2022 #5 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg liker hypotesen om at menneskers sjel sitter i rasshøllet. Google it, om du ikke har hørt om denne hypotesen. Anonymkode: 7ad97...fa2 eheh
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #6 Skrevet 7. juni 2022 Ingen hjerne, ikke noe liv, ingen minner - helt blankt. Anonymkode: d441e...e4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå