AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Skrevet 19. mai 2022 Når jeg spiser kokos så føler jeg at huden smøres fra innvendig. Mamma sa det også, uten at jeg har nevnt noe om det tidligere. Vi merket det da vi kjøpte en kokosnøtt i butikk, og delte den opp. Det er bare kokos som gir meg den følelsen, ingen annen matvare. Avokado litt, men da må jeg spise mye mer over lengre tid og avokado smaker ganske jævlig. Jeg smører det ikke på kroppen, har prøvd disse kjærringrådene om kokosfett på hud og i håret. Ikke bra. Men å SPISE det.. fler som har erfart det eller vet noe? Anonymkode: 7b6d5...8dd
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #2 Skrevet 19. mai 2022 Du spiser jo basically Flott matfett - sånt som du kjøper til å koke smultringer i før jul. Du spiser rent fett! Anonymkode: d4060...acd 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #3 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Du spiser jo basically Flott matfett - sånt som du kjøper til å koke smultringer i før jul. Du spiser rent fett! Anonymkode: d4060...acd Ikke noe galt i å spise rent fett! Flott matfett er forøvrig superprosessert og sånn sett ikke "rent" i det hele tatt - i motsetning til å spise kokosnøtt. Anonymkode: 5dc19...a57 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå