AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Del Skrevet 19. mai 2022 Har inntrykk av at mange unge kvinner i dag har mye mer sexy rumper enn de hadde for 20 år siden. Noe jeg innbiller meg eller en sannhet i det? Anonymkode: 00cc2...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #2 Del Skrevet 19. mai 2022 hmm ja. Vanligere å gymme nå. På den annen side så har sikkert gjennomsnittsvekta på damer gått opp 20kg! Anonymkode: de2cc...199 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #3 Del Skrevet 19. mai 2022 Det var ikke på mote å ha rumpe for 20 år siden. Stor rumpe var noe en prøvde unngå/ gjemme vekk. Nå trener folk målrettet for stor rumpe Anonymkode: 20b8a...1c2 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #4 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var ikke på mote å ha rumpe for 20 år siden. Stor rumpe var noe en prøvde unngå/ gjemme vekk. Nå trener folk målrettet for stor rumpe Anonymkode: 20b8a...1c2 Du sier noe der. Dagens unge kvinner har virkelig sexy rumper. Sjelden du ser flate rette rumper i dag. Anonymkode: 00cc2...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #5 Del Skrevet 19. mai 2022 Nå vises rumper i alle kanaler. Rumper og pupper på display. Ikke pent. Kle på dere, jenter. Anonymkode: 8ff9a...167 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #6 Del Skrevet 19. mai 2022 Kunne ikke vært mer uenig. Jeg liker små stramme rumper på naturlig slanke kvinner. Synes dagens trend er usexy. I følge meg blir kvinner mindre attraktive av å trene rumpe, og spesielt lår. Jeg er superfan av thigh gap. Anonymkode: de616...2a9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #7 Del Skrevet 19. mai 2022 Buksene i dag skal jo fremheve rumpa og mange er veldig bevisst på hvordan gå/stå for å fremheve rumpa. Så trenes det selvfølgelig mye mer. Før skulle jenter ha liten rumpe, nå skal den være juicy. Anonymkode: d166f...69d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #8 Del Skrevet 19. mai 2022 Ja mye pene rumper om dagen, rumper i tights ❤️😍 Anonymkode: eb5fa...9e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #9 Del Skrevet 19. mai 2022 Større rumper = finere rumper. Så tror jeg sier meg enig i at det er flere fine rumper nå enn før. Anonymkode: af5e1...68a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #10 Del Skrevet 19. mai 2022 Tror nok ikke rumpene har forandret seg så mye, men moten har blitt flinkere til og fremheve rumpa. Selv den dvaskeste rumpa kan bli fin i en formsydd tights. Og kanskje damene har blitt mer bevisst og velger jeans og bukser som får frem trekkene som er in i tiden. Så da snakker vi om en illusjon, så største forskjellen på i dag og før er at fallhøyden er større i dag, når buksa ryker av. Jeg er mann og fullstendig klar over dette, så da senker jeg heller forventningene litt, for jeg vet at rumpa mest sannsylig ikke ser ut som den gjør med buksa på. Damerumper er som oftest deilige uansett 🙂 Livhøyde: høyere liv gir mer en lenger og større rumpe, lavere liv en mindre og kortere rumpe. Lommestørrelse: bør være proporsjonal til fasongen din. Liten rumpe bør ha mindre lommer, større rumpe bør ha større lommer. Lommeplassering: høye lommer gir lenger rumpe, lave kan gi en saggete bak. Lang avstand kan gjøre at du ser bredere ut. Yoke: sømmen som går mellom midjebånd og baklommer. En V-formet yoke gir mer fasong og fremhever stussen. Vask: lyse partier fremhever og forstørrer, mørke skjuler. Anonymkode: 1289b...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #11 Del Skrevet 19. mai 2022 Klart kvinner har mer sexy rumper i dag. De tar bedre vare på seg selv, holder seg i form. I tillegg er vi som er blitt 20år eldre langt mindre kresen enn da vi var ung, nå digger vi det meste av kvinnerumper. Anonymkode: 46bd0...1ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 19. mai 2022 #12 Del Skrevet 19. mai 2022 Stemmer nok. Da det var mer populært å være anorektiker - ergo liten/ikke eksisterende rumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #13 Del Skrevet 19. mai 2022 De poserer jo helt insane : Anonymkode: 1d02f...d05 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #14 Del Skrevet 19. mai 2022 Jeg er 45 år, med en diger rumpe. Da jeg var ung, så ble jeg jo ertet for den store rumpa mi. Mens hadde jeg vært ung i dag, så hadde jeg vært ekstremt heldig med rumpa mi. Den gang gjorde vi det vi kunne, for å skjule rumpene våres. I dag gjør de unge det de kan for å fremheve rumpene sine. Var nok nøyaktig like mange fine rumper da, som nå. Anonymkode: 9e09a...c97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #15 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har inntrykk av at mange unge kvinner i dag har mye mer sexy rumper enn de hadde for 20 år siden. Noe jeg innbiller meg eller en sannhet i det? Anonymkode: 00cc2...462 Hva mener du? Sånn som dette? Anonymkode: b72ad...f87 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #16 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva mener du? Sånn som dette? Anonymkode: b72ad...f87 Nei. Det der er jo Kim Kardashian-rumpe. Dessuten er hun ikke ung kvinne. 41 år Anonymkode: 00cc2...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #17 Del Skrevet 19. mai 2022 Kvinner er mye mer sexy nå enn før. De ønsker å være det, og er det. Samtidig har de aldri reagert kraftigere på å bli oppfattet slik. Verden går sin skeive gang. Anonymkode: 46bd0...1ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #18 Del Skrevet 19. mai 2022 Jeg som mann har definitiv lagt merke til en forskjell fra da jeg selv var tenåring, nå er jeg midt i tredve årene. Føler at dagens relativt unge damer er mer formfulle og har mer rumpe, hofter og lår. er definitivt klær som bidrar til å fremheve dette. Men det har likevel skjedd en forandring! Anonymkode: 97330...7a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #19 Del Skrevet 19. mai 2022 jeg har stor sprettrumpe, og ble ertet for den på barneskolen på 90-tallet, og ungdomsskolen. Selvom jeg ofte bruker lange gensere og kjoler og genser rundt livet for å skjule den fordi jeg synes den er for mye, så merket jeg at det er deilig at det endelig er min tur til å ha en rumpe som er ettertraktet i dagens samfunn ☺️ Skulle dog ønske den var litt mindre. jenter i dag trener mye mer styrke i dag enn før, derfor også større/rundere rumpe. Anonymkode: 9bcd9...613 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #20 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Det der er jo Kim Kardashian-rumpe. Dessuten er hun ikke ung kvinne. 41 år Anonymkode: 00cc2...462 Hun ser ut som hun er 25… Anonymkode: 96212...a0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå