Gjest Principessa Skrevet 8. november 2005 #1 Skrevet 8. november 2005 Hei alle bruder! Ikke så lenge siden jeg selv hang mye inne på dette forumet. *mimre* Jeg er i gang med makeup artist utdannelse, og har fått i oppgave og style hår og klær og makeup på en modell som skal fotograferes. Denne oppgaven blir vurdert og jeg får også karakter på oppgaven. Temaet er: VINTERBRUD! Jeg var selv augustbrud, og hadde sminke i naturlige brune toner. Det kan selvfølgelig en vinterbrud også ha, men jeg ser for meg litt kaldere farger som lysblått, grått kanskje lysrosa..med shimmer i. Vi kan velge å bli inspirert av en tidsepoke hvis vi vil. Og da er jeg mest fan av 60 og 70-tallet. Men mangler bilder på bruder fra den tiden. Jeg har ikke helt bestemt meg ennå.. Det er ikke sikkert dere vil eller kan hjelpe, men føler noen av dere at dere kan gi meg noen ledetråder/hjelp/hint så skriv de ned til meg. Jeg er sikker på at kommende vinterbruder anno 05/06 har masse å gi! Stor klem fra Izaria
tommeline Skrevet 8. november 2005 #2 Skrevet 8. november 2005 Denne kjolen syns jeg var en flott vinterbrudekjole. Farger til vet jeg ikke (det må jo komme an på bruden og), men det går jo an å la seg inspirere.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #3 Skrevet 9. november 2005 Sminkeide, sminke bruden som en "isprinsesse", med f.eks sølvkajal rindt øynene, kjølige farger og skimmer/ glitter.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #4 Skrevet 9. november 2005 En "charleston"-inspirert vinterbrud (1920-tallet) hadde også vært lekkert....
Gjest Principessa Skrevet 11. november 2005 #5 Skrevet 11. november 2005 Takk for hjelp..føler jeg er mere sikker på hva jeg skal gjøre med oppgaven min nå. Tusen takk!
Flo* Skrevet 15. november 2005 #6 Skrevet 15. november 2005 Her kan du finne brudekjoler fra 60 og 70 tallet Vintage brides
Gjest Principessa Skrevet 16. november 2005 #7 Skrevet 16. november 2005 Tuuusen takk Flo*, kjempe fin side! Er ferdig med oppgaven min nå, og jeg har ikke vært heeelt ut på jordet mtp 70-talls bruden min altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå