Gå til innhold

sterk angstfølelse ved brudd med kjæresten selv om det er riktig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet at det eneste riktige er å gjøre det slutt, men likevel får jeg en sterk angstfølelse inni meg. Hvorfor det? Hvordan greie å stå i det?

Anonymkode: 806f9...9ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn på andre ting som både distraherer og gjør deg godt :)

Gjest Hippokrates
Skrevet

Et brudd er en emosjonell påkjenning, selv om du ønsket å gjøre det. Mange omveltninger, mye inntrykk, usikkerhet, dårlig samvittighet, belastning, adrenalin, stress, tankekjør osv.. 

Bare bruk tiden foran deg godt. Slapp av, ro ned, distanser deg, se fremover, kos deg litt, ro ned tankekjøret osv. Så går det seg snart til, skal du se.. Du må bare komme over denne verste fasen :) 

AnonymBruker
Skrevet

Følger.. har det akkurat likt... 

Anonymkode: 1589e...12d

AnonymBruker
Skrevet

Problemet er at jeg initierer det, men møter motstand hos partner, så blir jeg ekstra usikker og blir grepet av en slags panikk og det spiser opp hele meg. Så går jeg tilbake på det å ville ha et brudd for å tilfredsstille motsatt part men sitter fortsatt med angst inni meg og at jeg burde gjøre det slutt men samtidig så går det ikke.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Følger.. har det akkurat likt... 

Anonymkode: 1589e...12d

Samme her. Det viktigste er å respektere sin egen prosess. Å komme seg videre.

Anonymkode: e0d5e...2ab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Problemet er at jeg initierer det, men møter motstand hos partner, så blir jeg ekstra usikker og blir grepet av en slags panikk og det spiser opp hele meg. Så går jeg tilbake på det å ville ha et brudd for å tilfredsstille motsatt part men sitter fortsatt med angst inni meg og at jeg burde gjøre det slutt men samtidig så går det ikke.

Shit, slik har jeg hatt det. Det ødela hele livet mitt. Du er den viktigste personen i ditt liv, og du må respektere deg selv. 

Det er bare et ekstremt lite fåtall mennesker som klarer å fortelle deg at du trenger tid og ro, de fleste tar alt de kan få på automatikk, det ville aldri falt dem inn i gi andre ro og fred - med mindre man bruker 2038403 timer på å forklare dem hva man trenger. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Shit, slik har jeg hatt det. Det ødela hele livet mitt. Du er den viktigste personen i ditt liv, og du må respektere deg selv. 

Det er bare et ekstremt lite fåtall mennesker som klarer å fortelle deg at du trenger tid og ro, de fleste tar alt de kan få på automatikk, det ville aldri falt dem inn i gi andre ro og fred - med mindre man bruker 2038403 timer på å forklare dem hva man trenger. 

Hvordan kom du deg gjennom det?! Det er akkurat det, det ødelegger hele livet mitt...

AnonymBruker
Skrevet

Har det helt likt.

Håper noen kan svare godt i denne tråden

Anonymkode: 84fc1...e4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...