Gå til innhold

Usjda, lenge siden jeg hadde så kjipe tanker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom meg ut fra et veldig nedbrytende og kjipt forhold for et halvår siden.

Har jobbet med meg selv og føler at jeg er på et bra sted nå. Men i dag skjedde det en liten omveltning kjenner jeg.

Håper noen kjenner seg igjen og kan gi råd/berolige.

Har hatt et godt øye til en jeg ser når han er på jobb og jeg er innom stedet, ser tilfeldig i butikken eller på gata. Hender vi prater litt da.

Det er oftest han som kommer bort til meg, men jeg og tar initiativ noen ganger. I helga så jeg han tilfeldigvis og spurte om han ville ut og gå tur sammen i dag. Han har fri, og jeg jobba til 13. Så vi skulle møtes 13.15 ved et fint vann i nærheten.

Dagen etter var jeg slapp, hosta litt.. og håpet at jeg ikke ble syk, for da ville jeg ikke fått avlyst. Vi vet bare hverandres fornavn, har ikke hverandres nr eller noe.

I dag skynda jeg meg litt for å rekke avtalen. Kom dit ett minutt før vi skulle møtes. Og så var han ikke der. Først kommer de typiske tankene jeg ikke har hatt på lange tider "kanskje han ikke turte å si nei, kanskje han overhodet ikke vil møtes" og så de litt friskere "kanskje han har glemt avtalen. Kanskje han er syk eller det er noe annet hinder han ikke får varslet om".

Kjenner jeg er litt urolig i kroppen nå. Litt skuffa, selv om jeg vet det kan forklares med at han ikke får til å kontakte meg. Synd vi ikke ga hverandre tlfnr i tilfelle hinder....

Vet han er litt distré, så trenger ikke være verre enn at jeg gikk i glemmeboka. Men den tanken føles og litt kjip.

Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til han når jeg ser han igjen. Kommer ikke til å ta initiativ kjenner jeg.

Hva tror dere? Siden ikke jeg ga han mitt nr, kan jeg jo ikke være skuffet over andre enn meg selv🙈🙈🙈 Men litt vanskelig å opp med hodet, og tenke at han sikkert liker meg, men han ble syk e.l. og fikk ikke sagt ifra.

Anonymkode: 08f90...6fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Tja, som du skriver selv så er det vanskelig å vite. Kanskje det dukka opp noe, kanskje han ikke gadd å møte opp. Hvem vet? Du får se hvordan han oppfører seg neste gang dere møtes. Bare vær helt normalt høflig, ikke løp etter han liksom.

Men ja, tankekjøret er kjipt! 

Anonymkode: d23a5...064

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at det er lett å havne i dårlige tanker,  men du må bare prøve å få dem over på noe annet. Dere har ikke kontaktinformasjon, og det kan ha vært tusen små og store ting som hindret ham. Finn ut av det neste gang,  og spør etter nr, hvis dere gjør en ny avtale. Senk forventningene. Pust.

Anonymkode: 445b9...e3b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva med mellomtingen? Han ble veldig smigret over at du spurte, men er ikke egentlig så veldig interessert? Uansett om han er interessert eller ikke da, så syntes han helt sikkert at det var veldig hyggelig at du spurte! Ikke gjør det til en greie hvor enten så er han interessert tilbake eller så er du en taper. Du er kul og tøff som tok initiativ, og helt sikkert et verdifullt og bra menneske, og nå er ballen på han side, han får ta insj nå om det skal bli noe mer av det.

Endret av Sidsel
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sidsel skrev (9 timer siden):

Ikke gjør det til en greie hvor enten så er han interessert tilbake eller så er du en taper.

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Skjønner at det er lett å havne i dårlige tanker,  men du må bare prøve å få dem over på noe annet. Dere har ikke kontaktinformasjon, og det kan ha vært tusen små og store ting som hindret ham. Finn ut av det neste gang,  og spør etter nr, hvis dere gjør en ny avtale. Senk forventningene. Pust.

Anonymkode: 445b9...e3b

Takk😊 Roa meg litt og tenkte etterhvert at dette ikke er en big deal, samme hvilken årsak det var til at han ikke dukket opp.

Men det var litt dette jeg ville ha hjelp med da jeg skrev her.

Trodde selvfølelsen min var bedre, og at jeg var mer robust etter å ha kommet meg ovenpå etter bruddet for et halvår siden. Men nå frykter jeg at jeg har trodd ting går veldig bra, men så når noe som involverer en mann skjer, så fyker jeg tilbake og blir usikker, litt skuffa, grubler masse, dårlig humør og urolig følelse i kroppen. Innser at jeg er mer preget av siste forhold enn jeg forsto tidligere.

Hvordan jobbe mer med dette? Finnes det gode bøker å lese?

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du får se hvordan han oppfører seg neste gang dere møtes. Bare vær helt normalt høflig, ikke løp etter han liksom.

Men ja, tankekjøret er kjipt!

Jeg skal være som vanlig når jeg ser han igjen. Absolutt ikke løpe etter han, han får komme bort til meg hvis han vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...