AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Skrevet 19. mai 2022 Dersom man har vunnet budrunden i dag, men venter på fristen for forkjøpsretten går ut... Det er vel ikke noe poeng å melde seg inn i boligbyggelaget nå? Dette går vel på annsinitet uansett? Eller kan det være lurt å melde seg inn likevel? Det er vel ikke slik at noen andre nå kan melde seg inn i boligbyggelaget og så ta forkjøpsrett om ingen med lenger annsinitet gjør det? Anonymkode: ab40e...9de
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #2 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Dersom man har vunnet budrunden i dag, men venter på fristen for forkjøpsretten går ut... Det er vel ikke noe poeng å melde seg inn i boligbyggelaget nå? Dette går vel på annsinitet uansett? Eller kan det være lurt å melde seg inn likevel? Det er vel ikke slik at noen andre nå kan melde seg inn i boligbyggelaget og så ta forkjøpsrett om ingen med lenger annsinitet gjør det? Anonymkode: ab40e...9de Det går på ansiennitet, ja. Sikkert ikke poeng å melde seg inn nå, men kanskje det kan være lurt om noen melder seg nå, og du må på nytt legge bud på annen bolig. Anonymkode: 2624c...247 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #3 Skrevet 19. mai 2022 Ansiennitet er ansiennitet, og én dag er bedre enn ingenting. Kjenner ei som tok en leilighet på forkjøpsrett dagen etter hun meldte seg inn, for ingen av budgiverne var innmeldt. Anonymkode: 64fbe...8fc 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #4 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ansiennitet er ansiennitet, og én dag er bedre enn ingenting. Kjenner ei som tok en leilighet på forkjøpsrett dagen etter hun meldte seg inn, for ingen av budgiverne var innmeldt. Anonymkode: 64fbe...8fc Takk for svar, jeg meldte meg inn nå 👍 Anonymkode: ab40e...9de 1
Brunhilde Skrevet 19. mai 2022 #5 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ansiennitet er ansiennitet, og én dag er bedre enn ingenting. Kjenner ei som tok en leilighet på forkjøpsrett dagen etter hun meldte seg inn, for ingen av budgiverne var innmeldt. Anonymkode: 64fbe...8fc AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar, jeg meldte meg inn nå 👍 Anonymkode: ab40e...9de Det var lurt, som AV 8fc skriver, en dag er bedre enn ingenting. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #6 Skrevet 19. mai 2022 Brunhilde skrev (1 minutt siden): Det var lurt, som AV 8fc skriver, en dag er bedre enn ingenting. Lykke til! Tusen takk! 😊 Anonymkode: ab40e...9de
Talentedmrripley Skrevet 19. mai 2022 #7 Skrevet 19. mai 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Takk for svar, jeg meldte meg inn nå 👍 Anonymkode: ab40e...9de Vær oppmerksom på at avhengig av boligbyggelaget er det mulig at du må ha forhåndsmeldt forkjøpsrett. F.eks. i BATE er det for sent å melde forkjøpsrett allerede ved første visning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå