AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #21 Del Skrevet 19. mai 2022 Jeg ville gått for denne, IC LIGHTS S2. Den finnes i svart også. Gir nydelig lys, er dimbar og lyser godt når den står på full (til deg over som trenger lampe som gir bra med lys). Anonymkode: 6daad...987 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #22 Del Skrevet 19. mai 2022 Smak og behag og hva man ønsker/kan betale varierer. Jeg liker bl.a. denne: LED-hengelampe Sphere flerfarget 14 lyskilder, app | Lampegiganten.no Anonymkode: 7bf50...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #23 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvorfor dyrt?? Anonymkode: 869bb...1df Feil av meg. Mente å si god kvalitet og god design, som man ikke blir lei av. Lampa skal man sitte å se på i mange år! Sofaen byttes ut oftere enn taklamper. Anonymkode: 8ea89...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #24 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Feil av meg. Mente å si god kvalitet og god design, som man ikke blir lei av. Lampa skal man sitte å se på i mange år! Sofaen byttes ut oftere enn taklamper. Anonymkode: 8ea89...fdb Ikke her. Sofaen er myyye dyrere enn lampen. Vil heller sofa av høy kvalitet som varer lenge. Rimeligere og enklere å bytte ut lampen… 😜 Anonymkode: 869bb...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #25 Del Skrevet 20. mai 2022 Anonymkode: 225bd...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #26 Del Skrevet 20. mai 2022 Mye smak og behag i lamper. Jeg ville aldri hatt åpne pærer, siden jeg synes det gir ubehagelig og skarpt lys rett i øynene. Foretrekker kuppler/frostet som sprer lyset bedre. Anonymkode: f61d4...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå