Anne Guri Skrevet 19. mai 2022 #1 Skrevet 19. mai 2022 (endret) Venninnene mine har i det siste oppført seg merkelig. De spør ikke om jeg vil være med i klubb lengre og når jeg spør bare ignorerer de meg. Jeg tror ikke jeg har gjort noe galt, men er usikker. Hva skal jeg gjøre? Endret 19. mai 2022 av Anne Guri 1
Solveig Hinderli Skrevet 19. mai 2022 #2 Skrevet 19. mai 2022 Mange har dette problemet. Det som ofte er problemet er hvem man omringer seg med. Nå vet ikke jeg noe om din kristene status, men hvis du ikke er kristen så vil jeg ambefale det. Du kan melde deg inn i kristene menigheter. Der får du venner som varer livet ut++ gratis saft og saltstenger på møtene😂😂😂 1 1
solflekken Skrevet 20. mai 2022 #3 Skrevet 20. mai 2022 Det var veldig merkelig av dem, særlig om du har ikke gjort noe som får dem til å reagere slikt. 🤔 Du bør nok bytte ut vennegruppen din. 😅 For de vil åpenbart ikke være med deg. (unnskyld for å være så direkte, men det er bare slik ). Håper du finner deg noen nye venner som respekterer deg og tar vare på deg. 😃 @Solveig Hinderli Å bli med i en kristen forening høres virkelig kjekt ut 😃 ✝️ Har dere noen andre gøyale kristne leker?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 Du kan prøve appene Venn, HeyVina og Gofriendly. Det er for å få nye venner. Anonymkode: 31b53...a64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå