Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen i 8 år. Jeg er tante til ei jente på 13 år, og vi har alltid hatt et nært og fint forhold. ❤️ Aldersforskjellen mellom meg og henne er 12 år. Jeg blir alltid så stolt når hun sender meg snap av tegninger hun har tegnet, om hun har gjort det bra på en skoleprøve, scoret mål osv. Kaller henne også lille snuppa mi(selv om hun ikke er så liten lengre.)

Kjæresten får et litt surt uttrykk hver gang jeg snakker om henne og spurte meg rett ut igår om at jeg kunne love han at ungen vår blir nr.1 uansett hva.

Hva i alle dager slags spørsmål er det? Hver gang jeg nevner henne eller viser glede hver gang jeg får tilsendt noe fra henne så ser han oppgitt ut. Han ble også sur forrige uke når hun ringte meg fordi hun ringte midt i serien vi følger med på.(Vi bor 7t unna hverandre, så vi ser ikke hverandre så ofte) selvfølgelig prioriterer jeg å prate med henne! Hva slags oppførsel er dette fra en mann som nærmer seg 30 år??!!🙎‍♀️🙎‍♀️ 

Anonymkode: 74bcc...ef6

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🚩🚩🚩

Anonymkode: 45b57...41f

• Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Ikke få barn med han. Noe mer er det ikke å si 

Anonymkode: 8d398...117

• Liker 2
Skrevet

Det er noe som heter dette; 

Det du får når du dater, er hva du får i ekteskapet. 

🚩🚩

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den holdningen må han legge fra seg med en eneste gang visst ikke blir det hardt mot hardt!🙎‍♀️ Bli sjalu på en unge? Finnes faen meg grenser og der er den nådd for min del!!!

Anonymkode: 74bcc...ef6

• Liker 1
Skrevet

Han høres ekstremt merkelig ut. At du har god kontakt med niesen tyder jo på at du blir en god mor også. Det er jo selvsagt at ditt eget barn vil komme først uansett, men vi har jo rom i hjertet for flere. 

Jeg har tre egne barn, og et tantebarn. Han får mye oppmerksomhet fra meg, men det er jo ikke slik at det går utover barna mine på noen måte!

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ohoi!

Jeg har flere tantebarn og aldri fått sånne kommentarer.

Når min bror nå fikk baby (vi har en selv) var alle helt gira og mannen gråt noen skvetter av glede.

Asså. Hva er det for en merkelig kommentar? 

Anonymkode: 0195a...9ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...