Gå til innhold

Hårpleieprodukter som er BRA! Har sett på disse merkene:

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tørt hår, særlig tuppene. Har også litt tynt hår. Ikke veldig tynt, men det er ikke tykt heller.

Kerastase. Vil høre erfaring :) 

Eleni & Chris. Har fått en prøve på balsamen deres. Den virket kjempe god!! Har leave in balsamen deres som jeg er fornøyd med.

Sebastian. Vil høre erfaring.

Sisley. Har hatt prøver på disse jeg fikk i Vita butikk. Virker bra, fikk både sjampo og kur. Veldig dyr sjampo, men Joico er bedre vil jeg si. 

Er det noen andre dere kan anbefale? Som gir raskt resultat. 

Anonymkode: 01a55...62d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Living proof er det merket jeg har vært mest fornøyd med. Fås kjøpt på nett.

Anonymkode: d8a1d...b4f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker Kerastase, har brukt det i mange år. Prøver av og til noe nytt av nysgjerrighet, men kommer alltid kjapt tilbake. Jeg liker godt Nutritive-serien deres, og den nye Curl Manifesto-serien er fantastisk om du har krøller. Jeg har langt, tykt hår (men hvert hårstrå er ganske tynt) med krøller, og veksler for det meste mellom disse to seriene. Denne er forresten også fin: https://www.blush.no/product/786214/haarpleie/balsam/krastase-resistance-ciment-anti-usure 

Anonymkode: c946e...13e

• Nyttig 1
Skrevet

Økologisk arganolje

Skrevet

Joico og Sebastian er gode på tørt hår produkter. Moisture-seriane. Syns og at sjampoane Matrix Biolage Hydrasource & L'Oreal Professionel Repair er bra for tørt hår. Mine personlige anbefalingar.

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt Kerastase i flere mnd men merker ingen forskjell fra butikksjampo.  Bortkastede penger.

Anonymkode: 4485b...f76

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.5.2022 den 19.05):

Har brukt Kerastase i flere mnd men merker ingen forskjell fra butikksjampo.  Bortkastede penger.

Anonymkode: 4485b...f76

Har prøvd testere på disse. Syntes ikke de luktet noe godt. For mye parfyme. Tror ikke jeg går for de.

Anonymkode: 01a55...62d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...