AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Skrevet 19. mai 2022 Bare nysgjerrig, tror ikke jeg ville gjort det selv, mye mat smaker ikke godt og får rar konsistens om den har blitt nedkjølt for så å varmes opp. Hadde satt spørsmålstegn ved selve kvaliteten på maten, hvor lenge den hadde ligget der om det er verdt risikoen å kanskje bli syk. Anonymkode: 38930...e30
Brunhilde Skrevet 19. mai 2022 #3 Skrevet 19. mai 2022 Finnes dette alternativet noe annet sted enn i ditt hode, ts? 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #4 Skrevet 19. mai 2022 Brunhilde skrev (10 minutter siden): Finnes dette alternativet noe annet sted enn i ditt hode, ts? Nei, sett det før. Hvorfor skulle jeg finne på det? Har du ikke sett det selv? Anonymkode: 38930...e30
Brunhilde Skrevet 19. mai 2022 #5 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, sett det før. Hvorfor skulle jeg finne på det? Har du ikke sett det selv? Anonymkode: 38930...e30 Hvor, om jeg må spørre, har du sett dette? Og til spørsmålet ditt om jeg ikke har sett det selv, så er svaret at nei, det har jeg faktisk aldri sett, og jeg har vært på mange buféer i mange forskjellige land. Den varme maten har vært varm og den kalde maten har vært kald, og jeg har spist utrolig mye godt. Men jeg har aldri måttet varme det opp selv.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #6 Skrevet 19. mai 2022 Brunhilde skrev (52 minutter siden): Hvor, om jeg må spørre, har du sett dette? Og til spørsmålet ditt om jeg ikke har sett det selv, så er svaret at nei, det har jeg faktisk aldri sett, og jeg har vært på mange buféer i mange forskjellige land. Den varme maten har vært varm og den kalde maten har vært kald, og jeg har spist utrolig mye godt. Men jeg har aldri måttet varme det opp selv. så en restaurant/spisested i Paris som gjorde dette. På tripadvisor hadde flere blitt veldig syke der, men flere skrev det var helt greit siden det var så billig. Spiste ikke der selv, men lurte jo på folk synes å varme i mikro er greit (det var nok større problemer med restauranten jeg nevnte enn bare dette som gjorde at folk ble syke da). Anonymkode: 38930...e30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå