Gjest Olava Skrevet 8. november 2005 #1 Skrevet 8. november 2005 Vil bare informere om at jeg har slettet bryllupsdagboka mi. For ordens skyld, det er ingen forandringer i bryllupsplanene. :rosasmil: Jeg hadde egentlig tenkt å bare skrive om bryllup i dagboka, men det ble til at jeg skrev om så mye annet i stedet. Derfor falt mye av vitsen med bryllupsdagbok bort, syntes jeg. Når man skriver nesten hver dag, sier det seg vel selv at man går tom for "bryllupsrelaterte" tanker. Tusen, tusen takk til alle dere som har besøkt boka!!!
Gjest lillelou Skrevet 8. november 2005 #2 Skrevet 8. november 2005 (endret) Det er da ikke muuulig å gå tom for bryllupsrelaterte tanker,vel? Håper du dukker opp med "vanlig dagbok" da, sånn at man kan legge igjen mer eller mindre velformulerte hilsener. Endret 8. november 2005 av lillelou
lil Skrevet 8. november 2005 #3 Skrevet 8. november 2005 Tom for bryllupsrelaterte tanker... hm, det blir neppe jeg med det første
Gjest Olava Skrevet 9. november 2005 #4 Skrevet 9. november 2005 Det ER muuuulig å gå tom for serviettgrubling, ja. Hehe.
Gjest gjest1 Skrevet 9. november 2005 #5 Skrevet 9. november 2005 Då syns eg jammen du skal få deg ei ny dagbok!!!! Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå