AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Skrevet 19. mai 2022 Jeg er i uke 38 og er klar for å føde snart 🙂 Jeg har de siste kveldene opplevd smerter i magen, men usikker på om dette er fosterbevegelser eller noe som likner på rier. Andre som har opplevd at baby kan røre på seg på en sånn måte at det er smertefullt? Anonymkode: 2226b...21d
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #2 Skrevet 19. mai 2022 Syntes det kunne være vanskelig å skille vonde bevegelser og kynnere på slutten (kjente kynnere best i lyskeområdet, og mini presset mot en nerve som skjøt ut mot lysken når han bevegde seg). Men riene føltes helt annerledes ut, syntes jeg. Jeg kjente dem i hele magen og venstre side av ryggen, det var også en mer bølgende smerte. Kynnerene mine kjentes mer ut som skvising hvis jeg skal sammenlikne. Anonymkode: c5237...79d
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #3 Skrevet 19. mai 2022 Er du i tvil er det ikke rier, fikk jeg fortalt da jeg var gravid. og det stemte. For da riene kom, var det ingen tvil. Anonymkode: 4e0c2...5b5
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #4 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er du i tvil er det ikke rier, fikk jeg fortalt da jeg var gravid. og det stemte. For da riene kom, var det ingen tvil. Anonymkode: 4e0c2...5b5 Dette fikk jeg også høre før jeg fødte første. Det stemte ikke for meg. De første 8 timene med rier var jeg veldig usikker på om det var fødselen som var i gang eller ikke. Jeg tenkte at det kunne jo ikke være det, for «er man i tvil så er det ikke rier». Men joda, jeg var 6 cm og ungen var ute kort tid etterpå (riene mot slutten var jeg derimot ikke i tvil om😅). Og selv om jeg har gjort det før er jeg også denne gangen usikker, og har flere ganger tenkt at «nå skjer det!» Anonymkode: 2226b...21d
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #5 Skrevet 19. mai 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Dette fikk jeg også høre før jeg fødte første. Det stemte ikke for meg. De første 8 timene med rier var jeg veldig usikker på om det var fødselen som var i gang eller ikke. Jeg tenkte at det kunne jo ikke være det, for «er man i tvil så er det ikke rier». Men joda, jeg var 6 cm og ungen var ute kort tid etterpå (riene mot slutten var jeg derimot ikke i tvil om😅). Og selv om jeg har gjort det før er jeg også denne gangen usikker, og har flere ganger tenkt at «nå skjer det!» Anonymkode: 2226b...21d samme her. Trodde jeg hadde kynnere helt til pressriene kom og jeg forsto hva som var i gang. Bor heldigvis nære sykehuset og jeg fødte 30 min etter at vi kom frem 😅 for meg var åpningsriene som milde menssmerter. Anonymkode: c480f...0df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå