Gå til innhold

Hvor lenge kan leilighet ligge ute før folk...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Slutter å tenke at den er av interesse? 

Det har gått 4 uker nå uten salg og vi har allerede redusert prisen så langt det er mulig i håp om raskt salg uten hell. Prisantydning er nå langt under hva tilsvarende naboleiligheter har blitt solgt for den siste tiden. Jeg kan ikke gå lenger ned i pris da all EK ligger i bolig. 

Etter hvor lang tid slutter folk å vise interesse for boliger til salgs ? 

Anonymkode: 7f6ad...bbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang er en tråd?

-det du spør om kommer HELT an på markedet der dere selger, dette varierer VELDIG

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det avhenger nok en del etter hvor boligen ligger. Der jeg vokste opp kan boliger ligge ute i flere måneder uten at det virker noe mistenkelig, mens her jeg bor nå har naboer tatt boligen av markedet etter andre fellesvisning fordi det kan være et tegn på at ting ikke er helt bra sånn markedet er her. Det går ofte saktere på landet enn i byen.

Anonymkode: edc84...dfd

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Her er vel heller spørsmålet: hvor langt ned i pris kan vi gå på superkort tid før potensielle interessenter oppfatter oss som desperate?

4 uker er ingenting. Tiden det tar å få solgt varierer fra område til område, og fra tidsperiode til tidsperiode. Bare for å ta området jeg bor i som eksempel, så har det det siste året blitt solgt leiligheter etter en visning, mens andre har brukt flere måneder og visninger. Utifra bildene og beskrivelsene er det ikke boligene i seg selv som utgjør forskjellen i salgspris, men heller at markedet enten har vært bra eller mindre bra.

Er det megler som sier at dere bør gå ned i pris? Betaler dere fastpris, slik at h*n ikke trenger å jobbe så hardt for å oppnå god provisjon? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...