AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Skrevet 19. mai 2022 Er på jakt etter nye ørepropper med blåtann, har sett på jabra 75T, men de ser så store ut, og jeg er usikker på om de vil holde seg på plass. Vil ha noen med batteritid på minst ca 5 timer. De må tåle regn. Helst vil jeg at de skal funke med google assistant. Og de bør ikke falle lett ut. De bør også være gode i samtaler. Støyreduksjon er ikke like viktig for meg. Har noen tips eller erfaringer de vil dele? Burde jeg gå for noen med vinger og tråd i nakken? Anonymkode: 6e10d...160
Titania Skrevet 20. mai 2022 #2 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 19.5.2022 den 10.37): Er på jakt etter nye ørepropper med blåtann, har sett på jabra 75T, men de ser så store ut, og jeg er usikker på om de vil holde seg på plass. Vil ha noen med batteritid på minst ca 5 timer. De må tåle regn. Helst vil jeg at de skal funke med google assistant. Og de bør ikke falle lett ut. De bør også være gode i samtaler. Støyreduksjon er ikke like viktig for meg. Har noen tips eller erfaringer de vil dele? Burde jeg gå for noen med vinger og tråd i nakken? Anonymkode: 6e10d...160 Jeg har jabra 75t active (tror jeg - er i hvertfall 75t) og de er ikke så store I mine ører holder de seg godt på plass. God lyd, og de tåler i hvertfall vann i form av mye svette på trening, så de tåler nok regn ganske bra også Har ikke testet de med google, men tror vel at de skal funke der også 🤔
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #3 Skrevet 23. mai 2022 Jabra 75t er små sammenlignet med flere konkurrenter. Jeg har 85t m/ANC. Fungerer bra. Anonymkode: 467b0...f95
Gjest Made4u Skrevet 23. mai 2022 #4 Skrevet 23. mai 2022 https://www.hifiklubben.no/bowers--wilkins-pi7-traadloes-in-ear-hodetelefon/bwpi7bk/ Best er de nok ikke, men disse er veldig gode for prisen (men ville ikke selv benyttet de ute i regn).... Er selv audiofil, så selv stiller jeg strenge krav til lydkvalitet fremfor noe annet, disse er god på lydkvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå