Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg nærmer meg termin og det er absolutt ingen tegn til at fødsel nærmer seg. Veldig lite kynnere (hadde mye første svangerskap), ikke noe murringer e.l. 
Vet selvsagt at alt dette kan variere. 
Men er det noen plutselig har fått tegn på at fødsel er nærme likevel? Slik det kjennes nå blir jeg ikke forundret om det må settes i gang på overtid 😅

Anonymkode: 59e43...89d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt noen tegn på at fødsel nærmer seg med noen av mine tre. En ble født noen dager før termin og to noen dager etter. 

Anonymkode: b54bf...e5a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde heller ingen tegn med noen av mine, før riene begynte. En kom en uke før, andre på termindagen. Lykke til!

Anonymkode: 18070...79e

Skrevet

Null tegn hos meg før på morgenen (løs mage og etterhvert rier), der det ble fødsel samme kveld med begge to. Begge kom på termindagen også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det vanlige er faktisk at man ikke har noen tegn før fødselen plutselig setter i gang.

Anonymkode: 3ad51...705

AnonymBruker
Skrevet

Hadde absolutt ingen tegn til noen ting :) Var 41+6 uker på vei, dagen etter skulle jeg settes i gang pga overtid. Gruet meg sykt for jeg så for meg en grusom og eviglang igangsettelse siden jeg tenkte kroppen umulig kunne være klar pga manglende tegn. Ingen tegn til fostervann, ingen kynnere, nada. 

Riene startet som et smell kl 18 om kvelden og ungen var ute neste ettermiddag kl 14. Møtte til igangsettelse kl. 8 neste morgen som jeg skulle, men hadde da rier og 4 cm åpning 👍🏼 

Termin er jo bare et estimat og ikke en fasit. Er veldig vanlig at spesielt førstegangsfødende går over termin. Så at du FØR termin ikke kjenner noe, har ingenting å si :) 

Anonymkode: 7cd71...ee3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 41+4 i dag of settes i gang om 3 dager dersom jeg ikke har født før den tid.

Har ingen tegn til at fødselen er nær, så håper virkelig det kan sette i gang helt plutselig som folk her sier.

Sover så dårlig og er helt utslitt. Gråter hver dag både pga at jeg er utslitt og fordi det er psykisk tungt å sitte her å vente hver dag. Gleder meg nesten ikke til å møte babyen, gleder meg bare til å bli ferdig med graviditeten. Regner med det blir glede når han kommer ut da.

Dagens klaging fra meg 😅

Anonymkode: 0ae69...51e

• Hjerte 1
Skrevet
Veggdyret skrev (2 timer siden):

Null tegn hos meg før på morgenen (løs mage og etterhvert rier), der det ble fødsel samme kveld med begge to. Begge kom på termindagen også.

Akkurat sånn hadde jeg det også med begge mine fødsler! Ingen tegn til fødsel. Men så våknet jeg om morgenen og måtte på do. Deretter fikk jeg litt vondt i magen ( dette var tydeligvis rier😅

Begge barna mine ble født på termin dato under 2 timer etter at vi kom til sykehuset

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 41+4 i dag of settes i gang om 3 dager dersom jeg ikke har født før den tid.

Har ingen tegn til at fødselen er nær, så håper virkelig det kan sette i gang helt plutselig som folk her sier.

Sover så dårlig og er helt utslitt. Gråter hver dag både pga at jeg er utslitt og fordi det er psykisk tungt å sitte her å vente hver dag. Gleder meg nesten ikke til å møte babyen, gleder meg bare til å bli ferdig med graviditeten. Regner med det blir glede når han kommer ut da.

Dagens klaging fra meg 😅

Hæ, settes du ikke i gang før 2 uker over termin? 😱 trodde de satte i gang på dag 10 nå?

Anonymkode: 3ea49...0b2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hæ, settes du ikke i gang før 2 uker over termin? 😱 trodde de satte i gang på dag 10 nå?

Anonymkode: 3ea49...0b2

Blir satt i gang på dag 11 etter termin på St. Olavs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...