Gå til innhold

Mesternes Mester - ny sesong 2023

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva synes vi om casten for neste sesong?

Personlig skulle jeg gjerne sett at Olaf Tufte ikke var med. Egoistisk og selvopptatt person som ikke vet hva lagspill er. Blir sur om ikke de andre gjør som han vil og forventer. Passer dårlig inn i et familieprogram.

Ellers synes jeg casten er helt ok. Begynner å vise her også, at Norge begynner å gå tomme for både kjendiser og mestere.

Anonymkode: 7dba0...060

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå er det nok! Tufte er en hedersmann! Alt annet enn egosentrisk!

Anonymkode: 83550...959

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg har ikke giddet å følge med på dette tullet på flere år nå.    

hvor mange sesonger skal NRK egentlig melke ut av dette konseptet? 

Anonymkode: cb0b6...13c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser ikke problemet med å fortsette å sende Mesterens Mester - idrettsfolk har jo begrenset karriere så det vil jo hele tiden komme til nye deltakere 😊 Det er også gøy å bli kjent med utøvere fra mindre kjente idretter. Syntes det er et koselig familieprogram, og kjekke øvelser. 

Anonymkode: b216f...694

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Olav tufte, har ikke han vært med før?

Anonymkode: fc825...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker serien, men det blir jo færre og færre kjente som er med. Liker å følge personer jeg kjenner fra før av, det er halve moroa. År er det kun 2 jeg har hørt om fra før æ....

Anonymkode: 6fbf8...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg kjenner til mange som er med i år, og elsker programmet!

Anonymkode: b6960...a52

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker at det er en god miks jeg! Og helst overvekt av deltagere jeg ikke kjenner til fra før egentlig. Så kan jeg bli kjent med de og idretten deres. Koselig program og et enormt lyspunkt på mørkeste vinteren i Norge :) 

Anonymkode: 47645...b12

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner bare til fire av ti, men det gjør jo ingenting. Blir interessant å se hvordan Tufte presterer.

Anonymkode: cb108...9bd

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Olav tufte, har ikke han vært med før?

Anonymkode: fc825...106

Åpenbart ikke. De kan jo ikke delta flere ganger. Eneste som har deltatt to ganger er Pølsa Pettersen, men det var fordi han måtte trekke seg etter én øvelse første gangen, så han fikk jo ikke vært ordentlig med første gangen. Olaf Tufte har dessuten vært aktiv idrettsmann fram til nå, og det er bare pensjonerte idrettsutøvere som får være med. 

Anonymkode: 2432d...f22

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Suksessfaktoren ligger i en god blanding mellom kjente idrettsutøvere som har vært superstjerner, og å bli kjent med både mindre kjente idretter og utøvere. Svakheten er når man ikke får de man vil, og dermed må hente inn noen som ikke er mestere i den forstand de fleste tenker på som mestere. Ezinne Okparaebo og Frode Johnsen passer godt til denne beskrivelsen. 

Anonymkode: 69574...fbf

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Har likt programmet lenge, koselig familieprogram. Men nå er interessen sterkt avtagende. Først og fremst fordi programmet produseres i dritkjedelige Norge. Det tar mye ut av sjarmen når de kler seg i overtrekksjakker og langbukser. Det blir fint lite eksotisk og koselig med de sosiale treffene om kveldene også. I tillegg er Svindal en langt svakere programleder, og deltagerne blir mindre og mindre mestere. Tror jeg faller av som seer nå, forventningene er i hvert fall veldig lave.

Anonymkode: 1f96e...d36

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.5.2022 den 10.22):

Hva synes vi om casten for neste sesong?

Personlig skulle jeg gjerne sett at Olaf Tufte ikke var med. Egoistisk og selvopptatt person som ikke vet hva lagspill er. Blir sur om ikke de andre gjør som han vil og forventer. Passer dårlig inn i et familieprogram.

Ellers synes jeg casten er helt ok. Begynner å vise her også, at Norge begynner å gå tomme for både kjendiser og mestere.

Å du har vært mye innom toppidretten for å se hvordan det fungerer der? 😂

Tror du virkelig at de kan bli best ved å prioritere hvermannsen fremfor seg selv?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Hr. Aktiv skrev (På 2.6.2022 den 14.02):

Å du har vært mye innom toppidretten for å se hvordan det fungerer der? 😂

Tror du virkelig at de kan bli best ved å prioritere hvermannsen fremfor seg selv?

Er jo helt irrelevant om jeg har væt inneom toppidretten eller ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke både tufte og han turnfyren vært med før? 

Tipper Kristin Holte gjør det skarpt.

Anonymkode: ba73a...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mener i alle fall at Odd Sørli burde fått en ny mulighet til å delta på dette programmet. Hvis han ønsker å være med lenger da. :phaedra:

det var jo veldig synd at han var nødt til å trekke seg, bare fordi en av de andre deltakerne var en forbanna tulling på sykkel.       

Anonymkode: cb0b6...13c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.6.2022 den 8.56):

Har ikke både tufte og han turnfyren vært med før? 

Tipper Kristin Holte gjør det skarpt.

Anonymkode: ba73a...c33

Tufte var vel med i et liknende program som ble sendt på tv2 for noen år siden, "best av de beste".

Anonymkode: af502...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt for mange som er langt unna å være noen mester synes jeg. Tufte er den største mesteren så han bør absolutt være med i et slikt program. Enkelte er med for å vise seg i tights, attraktivt, men litt dumt. TV-personligheter som ikke kan annet enn å si ja til alt har vi nok av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Jeg er i det minste glad for at Helene er med. Hun er, om ikke en mester akkurat, så en utrolig skjønnhetsdronning. Vakrere er det vel ikke mulig å bli? Håper hun går hele veien. Ser bare på henne, alt ved henne er jo perfekt. Litt ensformig, men klarer ikke flytte blikket rett og slett. :sjokkblå:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest johanne25

Helene Spilling er norgesmester🥇

Ezinne Okparabo er norgesmester🥇

Frode Johnsen er serie- og cupmester🥇

Hvorfor er ikke disse mestere nok ifølge noen av dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...