AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Del Skrevet 19. mai 2022 Er dette mulig? Har varsel på en del produkter jeg er interessert i, men får så mye spam når folk legger ut helt urelaterte ting. Fant ut at jeg kan hindre folk i å sende meg meldinger, men jeg vil blokkere annonser. Spesielt er det en person som har lagt ut den samme tingen om og om igjen, og jeg får varsel om det hver bidige gang. Hadde vært fantastisk om jeg kunne blokkere denne brukeren. Anonymkode: 1e9dc...264 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #2 Del Skrevet 19. mai 2022 Ja, du kan blokkere de som sender meldinger. Da får du vel ikke opp de op finn ellers heller. Anonymkode: 7bccb...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #3 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, du kan blokkere de som sender meldinger. Da får du vel ikke opp de op finn ellers heller. Anonymkode: 7bccb...b2c kan blokkerte brukere få beskjed om at "denne brukeren har blokkert deg" eller noe lignende? Anonymkode: 84ce0...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonhjelper Skrevet 13. februar 2023 #4 Del Skrevet 13. februar 2023 De får ikke vite om at de blir blokkerte med mindre de vil skrive noe til deg og ser at de ikke har mulighet til det. Om du ombestemmer deg og vil fjerne blokkerte bruker på finn da må du først finne personen igjen og prøve å sende melding til de, om de har lagt ut en annonse selv, for eksempel, da kan du trykke på den og late som du vil skrive en melding. Da får du opp opsjonen "fjern blokkering". Dette var litt kryptisk å finne og har selv ikke funnet løsning når jeg søkte på google så..ja.. jeg legger igjen den her for de som trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå