Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
Akkurat nå er jeg på ferie langt sør i Norge. Jeg bor selv nord i Norge. Jeg pleier å være her en del grunnet familierelasjoner. Jeg har vært singel i tre år og er egentlig klar for et nytt forhold. Jeg møtte en mens jeg er her på ferie og vi har nå møttes to ganger og hatt to lange dater hvor den ene endte med at jeg sov over. Vi skal møtes en gang til, men så må jeg hjem igjen pga jobb… 

Jeg føler denne relasjonen er noe av det sterkeste jeg har opplevd og vi har det utrolig fint sammen og matcher utrolig bra på veldig mange måter. Spørsmålet nå er bare om jeg skal ta opp temaet om vi skal fortsette å bevare relasjonen, bli eksklusiv med hverandre eller la det ligge. Det er så ubehagelig og ta opp temaet da jeg er redd for svaret jeg kan få. Han er utrolig snill og jeg har full forståelse om han ikke vil i noe avstandsforhold selv om jeg pleier å være i nord ganske ofte. Skal jeg bare la det ligge og ikke ta det opp, eller ta det opp og i såfall på hvilken måte? Eller bare vente og se? Jeg har aldri følt noe så sterkt for noen på veldig lang tid… er så redd for å ødelegge noe ved å ta sjansen om å spørre hva han tenker… jeg er 25 og han er 28. 

Anonymkode: 5f17f...f57

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får veie det opp mot hvor mye du ev. ødelegger ved å ikke spørre? 

Anonymkode: fbc12...e69

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du får veie det opp mot hvor mye du ev. ødelegger ved å ikke spørre? 

Anonymkode: fbc12...e69

Men hvordan kan man eventuelt spørre uten å høres klein ut i tilfelle? 

Anonymkode: 5f17f...f57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...