Kaisamaia Skrevet 19. mai 2022 #1 Skrevet 19. mai 2022 Kan gravide spise reker? Som i reker og loff.. Jeg har vært gravid før, men da var det ikke en problemstilling. 😆
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #2 Skrevet 19. mai 2022 Ja, det kan du. https://www.leroyseafood.com/no/smakfull-sjomat/helse/svar-pa-de-vanligste-sporsmalene-om-sjomat-og-graviditet/ Anonymkode: cbbb7...e19
Kaisamaia Skrevet 19. mai 2022 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2022 Å nei. 😆 Jeg som trodde jeg kunne komme meg unna å spise reker på besøk. Er kvalm også, så har ikke spesielt lyst på det uansett... Hmm..
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #5 Skrevet 19. mai 2022 Kaisamaia skrev (13 minutter siden): Å nei. 😆 Jeg som trodde jeg kunne komme meg unna å spise reker på besøk. Er kvalm også, så har ikke spesielt lyst på det uansett... Hmm.. Om de vet at du er gravid så vet de vel også at det kan føre med seg endret matlyst 😅 jeg har feks fått fullstendig avsmak for polly peanøtter Anonymkode: 19f79...9f3 1
Kaisamaia Skrevet 19. mai 2022 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om de vet at du er gravid så vet de vel også at det kan føre med seg endret matlyst 😅 jeg har feks fått fullstendig avsmak for polly peanøtter Anonymkode: 19f79...9f3 Ikke sant, nei, jeg har ikke fortalt det, enn tenkte jeg kanskje måtte si det til verten og si at jeg derfor ikke spiser reker nå... 😆 Sannheten er vel egentlig at jeg aldri spiser reker, så det kan jo bite meg i ræva senere da 😜
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #7 Skrevet 19. mai 2022 Endret smak i graviditeten er vanlig, å den trenger ikke å komme tilbake.. Så si bare at du ikke takler reker etter dette svangerskapet evt at du blir dårlig i magen av det Anonymkode: 65704...ad4 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #8 Skrevet 19. mai 2022 26 minutter siden, Kaisamaia said: Ikke sant, nei, jeg har ikke fortalt det, enn tenkte jeg kanskje måtte si det til verten og si at jeg derfor ikke spiser reker nå... 😆 Sannheten er vel egentlig at jeg aldri spiser reker, så det kan jo bite meg i ræva senere da 😜 Det er da helt vanlig å ikke like reker. Anonymkode: 540ac...ad0 4 1
Kaisamaia Skrevet 19. mai 2022 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2022 Okei, men da sier jeg bare at jeg ikke liker reker. 😆☺️ Enkelt og greit. Kan jo hende jeg liker det om noen år igjen, men det vet jeg ikke nå. 😆
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #10 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er da helt vanlig å ikke like reker. Anonymkode: 540ac...ad0 Nei, det er høyst uvanlig. Men helt greit, for all del. Anonymkode: af780...fe5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå