Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe jeg har stusset på, hvorfor har dere sex med exen? Når dere kan fortsatt ha sex med hverandre hvorfor har dere da gjort det slutt, jeg forstår ikke?

Anonymkode: 6618d...c23

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

God sex, en vet hva hverandre liker.

Anonymkode: 851c3...5d9

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

God sex, en vet hva hverandre liker.

Anonymkode: 851c3...5d9

Men hvorfor gjøre det slutt da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er litt mer en sex som skal funke i et forhold da...

Anonymkode: cf304...418

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er litt mer en sex som skal funke i et forhold da...

Anonymkode: cf304...418

Jo, da. Men jeg hadde aldri klart å ha sex med en jeg ikke var sammen med. og sex med ex føles bare kleint. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noe jeg har stusset på, hvorfor har dere sex med exen? Når dere kan fortsatt ha sex med hverandre hvorfor har dere da gjort det slutt, jeg forstår ikke?

Han dumpet meg også ombestemte han seg. Jeg hadde fremdeles følelser men turte ikke å hoppe tilbake i forholdet. Hadde sex et par ganger etter brudd, så null kontakt i et halvt år. Jeg rakk å komme meg helt over han, han angret seg fortsatt. Vennskapet ble bygget på nytt, sexen begynte igjen og etter hvert ble vi sammen igjen. 

Anonymkode: 9f781...950

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg er idiot og ikke klarer å si nei.

Anonymkode: b6d2d...244

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Når dere kan fortsatt ha sex med hverandre hvorfor har dere da gjort det slutt, jeg forstår ikke?

Han gjorde det slutt og jeg ville fortsatt være sammen. Skjønte etterhvert hvor dumt det var å fortsette å ha sex ilag. Han fikk kyss, kos og sex, og jeg ble bare ulykkelig av det. 

Anonymkode: 29857...2f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg trodde vi kunne få det til igjen. 

Gjett hvordan det gikk....

Anonymkode: cb540...b7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri skjønt det der….for min del så er det slutt da det er slutt. 

Anonymkode: e400d...ff9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange har vært sammen lenge, og selv om problemer i forholdet har gjort at det ble slutt, så har man fortsatt følelser. Så møtes man og følelser blusser opp igjen, man tenker at kanskje vi kunne fått det til å fungere... En del klarer også å starte på nytt, kjenner flere som fortsatt er sammen nå, selv etter tøffe brudd. De fant ut at de hørte sammen likevel.

Anonymkode: f0a7d...4d9

AnonymBruker
Skrevet

Stort sett bare fordi jeg tidvis har tungt for det og tror jeg kan ligge meg til ny kjærlighet. 

Anonymkode: 734bf...05d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det gjorde jeg i 6 mnd etter brudd i håp om at vi kunne bli ilag igjen. Han ga meg vel litt falske forhåpninger.

Ekkelt å tenke på. 

Anonymkode: 6bd40...2ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde fortsatt følelser og håpet at hvis vi møttes jevnlig for å ha sex ville han forelske seg i meg igjen. I tillegg ga han meg falske forhåpninger, så da bare fortsatte det. 

Anonymkode: 3dbe2...e72

Skrevet

Ukomplisert og veldig uforpliktende for begge, samtidig som vi slipper en masse ritualer for å finne ut hvem hverandre er og hva vi liker 

AnonymBruker
Skrevet

Bedre kuk skal man lete lenge etter. En gud i senga, ubrukelig i forhold... 

Anonymkode: 49741...a63

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi sexen er fantastisk!

Kun vennskap igjen, og så lenge ingen av oss har andre forpliktelser ovenfor andre så hvorfor ikke?

Det var tusen grunner til at forholdet ikke fungerte, men sex var altså ikke en av de.

Anonymkode: dc988...2c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Triste greier.

Anonymkode: d6907...efd

AnonymBruker
Skrevet

Ikke av noen av grunnene nevnt her - ikke ønsket jeg å bli sammen igjen og ikke var sexen så fantastisk heller.

Men sex med en ONS har aldri tiltalt meg, og jeg savnet sex, så da var det enkelt å bare ha det med exen. Lite sannsynlig at han plutselig hadde pådratt seg noen sykdommer etter at det ble slutt også. Og så slapp jeg en fyr som plutselig sto på døra og ville være kjæresten min. Det skjedde forøvrig noen få ganger over en periode på kanskje et halvt år, før jeg ikke orket å prate med ham i det hele tatt lenger, og da ble det slutt på sexen også frem til jeg fikk meg ny kjæreste mye senere.

Anonymkode: 3d154...45a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bedre kuk skal man lete lenge etter. En gud i senga, ubrukelig i forhold... 

Anonymkode: 49741...a63

Hvordan i granskauen orker noen å ligge  med en man har et ræva forhold til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...