AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Skrevet 19. mai 2022 Kjent han lenge, kjempe lenge. Men han er i et forhold, han var på vei ut av dette forholdet da vi begynte å rote. Var helt sikker på at han var singel og fri, men så måtte han flytte tilbake igjen pga styr med jobb ift unger og henne. De har et forhold som er helt på kanten fra begges side, han sier at hun ikke er noe bedre. Dde er aldri sammen, men for barnas skyld, så bor de under samme tak. Den siste tiden har han oppsøkt meg mer og mer. Har sagt mer komplimenter om utseendet mitt, kysser meg mer (noe han aldri gjorde til å begynne med), legger hodet inntil magen og virkelig koser seg med meg. Jeg stenger ute følelsene mine og det funker. Kan det være han har begynt å få litt følelser for meg? Anonymkode: a2172...675
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #2 Skrevet 19. mai 2022 Nei, han vil bare ha litt mus, sikkert lenge siden kjerringa har sluppet han til. Du skjønner det at hadde han virkelig likt deg så hadde du visst det, det hadde ikke vært noen tvil. Det du er nå er bare "noe på siden". Anonymkode: a9aff...78f 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #3 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, han vil bare ha litt mus, sikkert lenge siden kjerringa har sluppet han til. Du skjønner det at hadde han virkelig likt deg så hadde du visst det, det hadde ikke vært noen tvil. Det du er nå er bare "noe på siden". Anonymkode: a9aff...78f De har ikke sex lengre. Skjønner godt de vil ifra hverandre, sex og nærhet er viktig. Jeg vet jeg er naiv, ufattelig dumt dette! Han har bare forandret seg i væremåten mot meg. Vil ha bekreftelser, spør om jeg har savnet han og tenkt på han. Menn kan vel få litt blandet følelser de også.. Anonymkode: a2172...675
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #4 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De har ikke sex lengre. Skjønner godt de vil ifra hverandre, sex og nærhet er viktig. Jeg vet jeg er naiv, ufattelig dumt dette! Han har bare forandret seg i væremåten mot meg. Vil ha bekreftelser, spør om jeg har savnet han og tenkt på han. Menn kan vel få litt blandet følelser de også.. Anonymkode: a2172...675 Haha, jo selvfølgelig har de sex. 😄 Er det noe som holder slike forhold på kanten "lokkende" så er det jo sexen, selv om de ikke fungerer i dagliglivet så kan sexlivet være fantastisk. Barna er en god unnskyldning men vi lever ikke i 1955. Men det er jo ditt liv, at du vil kaste det bort på en "godt brukt" mann er jo opp til deg. Være stemor til barn som ikke liker deg for du får skylda for bruddet og må være i kontakt med en halvsprø eks, kanskje ender du opp med et barn så blir det slutt for han har funnet noe nytt, eller så går han tilbake til kjerringa. Anonymkode: a9aff...78f 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #5 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Haha, jo selvfølgelig har de sex. 😄 Er det noe som holder slike forhold på kanten "lokkende" så er det jo sexen, selv om de ikke fungerer i dagliglivet så kan sexlivet være fantastisk. Barna er en god unnskyldning men vi lever ikke i 1955. Men det er jo ditt liv, at du vil kaste det bort på en "godt brukt" mann er jo opp til deg. Være stemor til barn som ikke liker deg for du får skylda for bruddet og må være i kontakt med en halvsprø eks, kanskje ender du opp med et barn så blir det slutt for han har funnet noe nytt, eller så går han tilbake til kjerringa. Anonymkode: a9aff...78f Jeg vet jeg må stoppe å treffe han. Syntes bare det virker som han har fått følelser for meg. Jeg burde kanskje spørre han.. Anonymkode: a2172...675 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #6 Skrevet 19. mai 2022 Drit i om han har fått følelser for deg. Om du spør han så sier han ja. Det er kun for å ha sex på si, slik at han holder ut lenger i drittforholdet deres. Han vil du skal få følelser, da har han deg lenge på ventebenken. Og han har mulighet for å trenere og trenere… for du venter. Lykke til! Anonymkode: 1b1d0...981 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #7 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Drit i om han har fått følelser for deg. Om du spør han så sier han ja. Det er kun for å ha sex på si, slik at han holder ut lenger i drittforholdet deres. Han vil du skal få følelser, da har han deg lenge på ventebenken. Og han har mulighet for å trenere og trenere… for du venter. Lykke til! Anonymkode: 1b1d0...981 Jeg merker det mer og mer på han faktisk. Virkelig... Anonymkode: a2172...675
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå