Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om en kan kjøpe aprikoser et eller annet sted? Jeg leste det var sesong fra april til september, men har ikke sett noe. Er det kanskje ikke så mange butikker som tar inn den frukten? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har en god internasjonal butikk i nærheten, så er nok sjansen større for å finne aprikos, innbiller jeg meg. Jeg har sett dem på Meny og Extra, men ikke i år, skal sies. Jeg gjorde et søk i nettbutikken til Meny, men frisk aprikos kom ikke opp der, dessverre.

Skrevet
Brunhilde skrev (7 timer siden):

Hvis du har en god internasjonal butikk i nærheten, så er nok sjansen større for å finne aprikos, innbiller jeg meg. Jeg har sett dem på Meny og Extra, men ikke i år, skal sies. Jeg gjorde et søk i nettbutikken til Meny, men frisk aprikos kom ikke opp der, dessverre.

Var redd aprikos var en slik sjelden vare ja. Jaja, jeg får luske i de internasjonale butikkene i stedet 🤭

AnonymBruker
Skrevet

Pleier å se aprikos på Meny og coop extra, men synes å huske at det er nærmere sommeren. 

Anonymkode: d41b7...a8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Pleier å se aprikos på Meny og coop extra, men synes å huske at det er nærmere sommeren. 

Åååå okei takk! Da får jeg bare vente :)

Skrevet

Uken som kommer nå, er det fersk aprikos på tilbud på Megaer her i distriktet (Rogaland)

Skrevet
elien skrev (7 timer siden):

Uken som kommer nå, er det fersk aprikos på tilbud på Megaer her i distriktet (Rogaland)

Fy søren, nå må jeg se om noen i Bergen har og!

AnonymBruker
Skrevet
Zidji skrev (1 time siden):

Fy søren, nå må jeg se om noen i Bergen har og!

Jeg kjøpte frisk aprikos på Reindyrka i Strandgaten på fredag. Dessverre tok jeg de siste de hadde, men kanskje de får inn ny levering i løpet av uken?

Anonymkode: 5c3ec...32a

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg kjøpte frisk aprikos på Reindyrka i Strandgaten på fredag. Dessverre tok jeg de siste de hadde, men kanskje de får inn ny levering i løpet av uken?

Anonymkode: 5c3ec...32a

Kanskje jeg får ta meg en kjøretur til byen i løpet av uka da :) takk for tips! 

Skrevet

Min lokale Kiwi hadde i dag.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte på Coop Extra på Danmarksplass i dag 🤤

AnonymBruker
Skrevet

Min lokale Kiwi hadde i dag. De var dessverre ganske dyre, håper å finne igjen litt rimeligere.

Anonymkode: 18375...9cb

AnonymBruker
Skrevet
On 5/22/2022 at 12:18 AM, elien said:

Her også (Telemark), så vil tro dette gjelder hele landet. Dessverre har jeg ingen Mega i nærheten. 

Anonymkode: 18375...9cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...