AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Skrevet 19. mai 2022 Hvor kjøper du jeans og hvilket merke? Jeg ser etter ensfargede slim eller straight leg. Jeg har prøvd Levi's, men pga hvordan lommene bak ser ut på Levi's så ser rumpa mi veldig vid og flat ut. (Store lommer vinklet skrått utover). Liker best jeans som har medium størrelse lommer som ikke hverken står for nærme hverandre eller for langt fra hverandre, og ikke for langt ned på rumpa. Vil bare ha medium lommer plassert midt på rumpa. Finner ingen fine kvalitetsjeans med dette. Noen tips? 😊 Anonymkode: a7268...0ac
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #3 Skrevet 19. mai 2022 Kjøper kun fra only, pleier kjøpe de fra zalando. Anonymkode: 6b529...1e3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #6 Skrevet 19. mai 2022 Har nesten bare Levis-jeans, men har to-tre par fra Weekday og er veldig fornøyd med disse. Foretrekker av en eller annen grunn jeansene fra Weekday. Anonymkode: d7a29...f02
enkefru Skrevet 19. mai 2022 #7 Skrevet 19. mai 2022 Jeg har flere ganger kjøpt Mac-jeans på Vic, men også Bik Bok har noen gode modeller. Favoritten er MiH (made in heaven), men den er litt i dyreste laget egentlig
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #9 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): H&M 😁 Anonymkode: e5b72...d12 Samme her 😃 Anonymkode: 88bac...3cb
Avstand Skrevet 19. mai 2022 #10 Skrevet 19. mai 2022 Levi’s og Diesel. Holder lenge, passer perfekt min kroppsform. Kjøper nesten aldri klær lenger, men skal jeg ha jeans er det der jeg går først. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå