Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Jeg er en mann som skal kjøpe gave til en venninne. 

Har skjønt at kvinnfolk er glad i "spa produkter". 

Hva kan anbefales ? 

Er det best å gi et sett eller kjøpe forskjellige produkter og lage en slags "goodie bag" ? Kremer ? Ansiktsmasker ? Oljer ? Dusj saker ? 

Det er kun en liten oppmerksomhet, uten noe baktanke. 

Anonymkode: 86e62...275

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei. 

Jeg er en mann som skal kjøpe gave til en venninne. 

Har skjønt at kvinnfolk er glad i "spa produkter". 

Hva kan anbefales ? 

Er det best å gi et sett eller kjøpe forskjellige produkter og lage en slags "goodie bag" ? Kremer ? Ansiktsmasker ? Oljer ? Dusj saker ? 

Det er kun en liten oppmerksomhet, uten noe baktanke. 

Anonymkode: 86e62...275

Jeg hadde blitt glad for alt☺️

En goodie bag som du beskriver,er noe alle ville satt pris på☺️

Skrevet

Tja, for det første bør du forsikre deg om at akkurat dette "kvinnfolket" er glad i "spaprodukter". Det er ikke sånn at alle kvinner liker smykker, sko og såper, kremer, parfyme osv., selv om de gjerne gjør det på film. 

Hvis du vet at hun liker det, vil jeg anbefale at du bestemmer deg for en pris, og så ber en ansatt i et parfymeri anbefale/sette sammen noe.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

For meg hadde det ikke falt i smak, men om du vet at dette er noe for  din venninne, så er det en fin gave. 

Endret av AthenaRavenLuna
AnonymBruker
Skrevet

Mange kvinner er veldig nøye på hva slags kremer de bruker. Om de har tørr eller oljete hud, har eksem, akne eller andre ting så er de ekstra nøye. Så ville ikke kjøpt noe som skal brukes i ansiktet. :)

Men! Noe omtrent alle kvinner setter pris på er en god håndkrem. Det trenger man enten man er prippen eller laidback. Eller en enkel dusjsåpe. Til kropp eller hender. På Vita har de en serie som heter "Spiritual Beauty" som både ser pent ut og lukter godt. Kommer av og til i pene gavinnpakninger. :)

Kjøp en gavepose. Sammen med spa-produktet du kjøper kan du f.eks legge en mørk sjokolade, en liten flaske vin (eller kombucha eller eplejuice), et lys, en liten blomst e.l

Anonymkode: 9f0ca...1e1

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo f.x. kjøpa eit fint såpestykke, ein håndkrem og ei flytande håndsåpe. Då er du nresten garantert at det vil bli brukt

AnonymBruker
Skrevet

Her ville det vært helt feil med spa-produkter. Jeg har mine favoritter og med sensitiv hud er det lite jeg tåler.

Hva med gavekort ?

Men du kjenner di venninne best.

Selv ville en plante vært greia eller gavekort på noe. Men jeg er sær mulig da.

Men alt hadde blitt tatt i mot med stooooor takk. (ja unntatt sexleker og i den gata ha ha)Og så hadde jeg gitt videre det jeg ikke kunne bruke. Slik gjør jeg alltid med gaver. Og gaver er fint å få uansett hva en får. For noen har hatt lyst til å glede akkurat meg :) 

Anonymkode: 57e68...4c9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...