Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må understreke at jeg føler meg utrolig teit som henger meg opp i noe som nok ser og forhåpentligvis er helt ufarlig! Men, etter så mange år med disse rare små «sårene» klarer jeg ikke helt la det være. Skal sies at fastlege tidligere har sett på det og fjernet ett av de og tatt biopsi, som sa at det kun var fortykket hud. Følger dog at det er veldig bisart om det «kun» er det når det verken forsvinner eller forandrer seg, er tydelig noe der og er ubehagelig å være borti til tider eller om jeg stryker over med en negl. Akkurat som når man har en flis igrunn. Sårene sitter/satt på hver sin pekefinger på samme sted, på nederste tommelledd og ett under foten. De har kommet én etter én, og så ikke fått flere. Forsøkt å grave i de flere ganger opp igjennom årene for å se om det rett og slett har satt seg noe under huden eller om det er en slags blodblemme, men til ingen nytte. Kjenner behovet for å få en hudlege til å se på det, men samtidig føles det ikke «alvorlig» nok ut til å bruke de pengene eller legens tid på. Så prøver meg her! Finner absolutt nada på google som er i nærheten av dette, så kaaanskje noen her har en anelse??

1B490BCB-6890-4EFC-ACF7-A0959739C90E.jpeg

Anonymkode: c1d72...2c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vorter du klør hull på så de har sår på toppen? 

Anonymkode: 84b43...725

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...