Gå til innhold

Usikker på om denne er posetiv??!!?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har prøvd i over 2 år og har lett for å se streker som kanskje ikke er der men denne gangen tror jeg at jeg så en nesten så svak strek at man ikke skulle tro den var der.. men så sjekka jeg med lys og da var den mye tydligere🥺 er den posetiv tror dere?🤔 eller er det jeg som innbiller meg at jeg ser en strek🥺🤔 håper virkelig den er posetiv🥹 har bursdag om 3 dager så hadde vert perfekt bursdagsgave hehe🥳🙈

EAD7DAF4-008C-4C42-82EC-F6D7F4CE8957.jpeg

0F1A49BC-4213-4683-B8F3-19A569BF4AA2.jpeg

BCF27219-26EA-483D-B358-4EB669EDDBB8.jpeg

276131A0-5196-4EA4-AEE4-B2056454A16F.jpeg

Anonymkode: f3fce...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil ikke gi falske forhåpninger, men den kunne minne om den første som slo ut hos meg (er nå 28 uker på vei) ☺️ Ta en til imorgen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er så viiiiidt jeg kanskje kan skimte noe. Men det er umulig å si om den er positiv 

Anonymkode: 6602e...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Usikker på om jeg syns den streken er skyggestrekete eller positiv strek, MEN det er definitivt en strek der, det er det. 

ta en ny senere på dagen, men det beste er å vente til i morgen eller dagen etter det igjen. 

Når tror du at du hadde eggløsning?

Anonymkode: 8f4a0...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den er helt lik den testen jeg tok nylig. Kunne såvidt skimte noe og tok flere nye tester der alle var negative. 

Anonymkode: f2985...d40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åh vanskelig å si her🥺Ser absolutt streken, men hvis det er rfsu sine har jeg hørt om flere som har fått skygge.. håper det er en ekte strek🤞🏻😍

Anonymkode: 7432a...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ser noe, helt klart! Hvis du har testet med samme type test mange ganger, og dette dukket opp først nå, så er det jo litt lovende! Krysser fingrene for deg😎

Anonymkode: 61a44...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...