Gå til innhold

Treffe eldre kvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann på 29 år som har lyst til og treffe eldre kvinner. Får ikke samme spenningen og sexen jeg ønsker med gjevnaldrede. Jeg merker jeg trekkes mer mot de eldre. 
peoblemet er at jeg sliter med og finne eldre kvinner som kunne tenkt seg en yngre mann? 
har dere noen tips til hvordan man kan møte eldre kvinner? 
ønsker ikke nettdating osv.. 

Anonymkode: efb14...aa6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne på 57 år. Ligger utelukkende med menn i 20-årene. 

Anonymkode: 67e13...c4b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du ligger ikke med menn i 20 årene? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du ligger ikke med menn i 20 årene?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri ligget med noen som ikke forstår den setningen over.

Anonymkode: 4d7fc...c2c

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du ligger ikke med menn i 20 årene?

Riktig, men i 20-årene. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg ville aldri ligget med noen som ikke forstår den setningen over.

Grunnen til at jeg spør er fordi. Hvis du ikke ligger med menn i 20 årene, hvorfor kommenterer du da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Grunnen til at jeg spør er fordi. Hvis du ikke ligger med menn i 20 årene, hvorfor kommenterer du da? 

Hun (ikke jeg) skriver jo nettopp at hun gjør det. Du forstår ikke hva hun skriver….

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Skjønner deg godt jeg!

Eldre kvinner finner du overalt. Så lenge du ikke går på datingside for å finne de må du jobbe mer for det. De sitter på bussen, trikken, toget, og mye på kafeer i kjøpesenter osv.

Bruk øya, de er der, og de bruker øya de og. Gi de signaler som et lite smil, og følg opp!

Lykke til, og stå på, og du vil få mange gode opplevelser med sultne, kåte damer!

AnonymBruker
Skrevet

På bingoen eller biblioteket finner du gamle damer. Og på Halvorsens i Oslo. 

Anonymkode: 1c02a...7df

AnonymBruker
Skrevet

Skal du treffe eldre damer, må du lære deg språket deres. Det betyr å lære seg korrekt norsk, med god setningsoppbygging, og korrekt bruk av pronomen. I tillegg må du øke ordforrådet, slik at du skjønner "utelukke", "innbefatte", og slike ting de lærte på 50-70tallet. Og skjønnskrift, med fyllepenn selvsagt.  

Eldre mann. 

Anonymkode: 1d2ca...f31

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er en mann på 29 år som har lyst til og treffe eldre kvinner. Får ikke samme spenningen og sexen jeg ønsker med gjevnaldrede. Jeg merker jeg trekkes mer mot de eldre. 
peoblemet er at jeg sliter med og finne eldre kvinner som kunne tenkt seg en yngre mann? 
har dere noen tips til hvordan man kan møte eldre kvinner? 
ønsker ikke nettdating osv.. 

For meg betyr ikke alder så mye, men ikke lett å finne ei for sex i Vestfold syd FF. Er lettere i store byer men der bor jeg ikke 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

På bingoen eller biblioteket finner du gamle damer. Og på Halvorsens i Oslo. 

Anonymkode: 1c02a...7df

Gamle og eldre et to forskjellige ting.

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Du finner eldre kvinner, på eldresenter, bingo og på cafe, for å nevne noen steder. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som synes det er vel mange "vil møte eldre kvinner men ikke nettdating"-tråder? Det virker som forsøk på å få respons hos KG-kvinner - altså kontaktannonse - og dét er brudd på forumsreglene.

Anonymkode: ef273...76a

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det bare jeg som synes det er vel mange "vil møte eldre kvinner men ikke nettdating"-tråder? Det virker som forsøk på å få respons hos KG-kvinner - altså kontaktannonse - og dét er brudd på forumsreglene.

Anonymkode: ef273...76a

Det er jo bare å la være å bry seg? Så lenge vedkommende ikke skriver under brukernavn, så har han jo ikke gjort det lett for seg.

Anonymkode: 1d2ca...f31

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det en stund siden jeg var "ute i miljøet", men jeg kan gi deg et par tips.

For det første må du oppsøke der de er, og der det er alkohol og "løssluppenhet".  Du må gå på dansesteder, utesteder og barer med voksent klientell.  Gjerne danskebåten og Kielferja.  Har du anledning, så ta gjerne en tur med ferjene fra Stockholm - Finland.  Det finnes flere alternativ, Åbo, Helsinki og Åland. Disse var hvertfall en bankers på 80-90 tallet. Det er masse modne kvinner som vil ha et lite eventyr med en yngre mann, både gifte og single..... det kan ikke ha forandret seg så mye på et par tiår. Lykke til !

Hilsen erfaren Milf/Gilf-jæger

Anonymkode: ab956...bf1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en frodig kvinne på 69 år som liker unge menn, vil du møte meg så avtaler vi et sted. Jeg stiller opp i croptop og du i baris, ok? (så vet vi hvem vi skal møte, hehe). Hilsen bestemor

Anonymkode: 75ffa...1c4

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ironi? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er en frodig kvinne på 69 år som liker unge menn, vil du møte meg så avtaler vi et sted. Jeg stiller opp i croptop og du i baris, ok? (så vet vi hvem vi skal møte, hehe). Hilsen bestemor

Anonymkode: 75ffa...1c4

Husk å ta med håndjern og pisk 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...