Gå til innhold

Divided avdelingen på HM

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere er "aldersgruppen" der? 

Sleng gjerne inn hva dere tenker sånn sett om Bikbok, Gina, Cubus osv 

Anonymkode: c1de9...bd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter blir 10 og Gina trikot er den kuleste klesbutikken hun vet! De har young fra størrelse 134. Så kanskje fra 7 år :)

AnonymBruker
Skrevet

Tenker Divided er ungdomsskole.

Anonymkode: 1312b...b4a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er godt voksen og har kjøpt skjorter og strikkejakker der. Men synes avdelingen er blitt noe mer "freakete", så ikke kjøpt noe på en stund. 

Stort sett er jeg ikke fan av HM. Bortsett fra treningstøy, har klærne en tendens til å ikke tåle så mange vask.

Anonymkode: 675d1...6cd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva tenker dere er "aldersgruppen" der? 

Sleng gjerne inn hva dere tenker sånn sett om Bikbok, Gina, Cubus osv 

Anonymkode: c1de9...bd0

Jeg er 41 og liker klær både fra divided,bikbok,cubus,gina..

• Liker 1
Skrevet

Finner fortsatt ting der som 36 år men styrer unna magetoppene, minikjolene og de rareste klærne.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg som 38 åring har handlet noe fra Divided, en kjole jeg kjøpte for 2-3 år siden har jeg fått mange posetive tilbakemeldinger på blant annet. Så det er vel som andre butikker; noe er bra og noe går virkelig ikke! Magetopper og andre ting som er helt common sense at noen på 38 ikke ønsker å ikle seg. Samme med Bikbok og Gina. 

Anonymkode: 24cd2...f4f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker at jeg elsket Divided da jeg gikk på ungdomsskolen. :P Entusiasmen har avtatt med årene. Jeg er 32 år nå, men det hender fortsatt at jeg finner noen enkle plagg der som jeg liker. Men mye er av litt dårlig kvalitet, mye mage eller utrigning, og i tillegg er noen plagg ganske små i størrelsen. 

Anonymkode: 8b57d...81d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg husker at jeg elsket Divided da jeg gikk på ungdomsskolen. :P Entusiasmen har avtatt med årene. Jeg er 32 år nå, men det hender fortsatt at jeg finner noen enkle plagg der som jeg liker. Men mye er av litt dårlig kvalitet, mye mage eller utrigning, og i tillegg er noen plagg ganske små i størrelsen. 

Anonymkode: 8b57d...81d

Man skal være ganske slank og lekker for å kle de klærne. 

Anonymkode: 9a2ca...ae0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...