Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe jeg så på en YouTube video, hvor man snakket om reddit historier.

En mann var sammen med ei dame i seks år, men han var bare sammen med henne fordi han ikke ville være alene, Han elsket henne ikke, han var ikke en gang tiltrukket av henne.

Hvordan hadde du reagert om din mann eller kjæreste, bare var sammen med deg fordi han ikke ville være alene?

Anonymkode: 8afa3...031

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette må jo være en slags sosiopater... hvordan lyver man for en annen person som elsker en og bryr seg om en? Og hva gjør man om en person man faktisk vil ha dukker opp? Bare forlater partneren?

Anonymkode: 1a235...c76

AnonymBruker
Skrevet

Personlig hadde jeg heller ønsket å leve alene og singel, enn å ha en ved min side som er med meg kun for å være med meg. Det kunne fyren spart meg for. Men veldig rart at kvinnen ikke merker at mannen ikke elsker hun.. 

Anonymkode: 0c028...777

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noe jeg så på en YouTube video, hvor man snakket om reddit historier.

En mann var sammen med ei dame i seks år, men han var bare sammen med henne fordi han ikke ville være alene, Han elsket henne ikke, han var ikke en gang tiltrukket av henne.

Hvordan hadde du reagert om din mann eller kjæreste, bare var sammen med deg fordi han ikke ville være alene?

Anonymkode: 8afa3...031

Tja. Det er nok sånn det ofte oppleves når man ikke lenger er forelsket, eller blir skuffet over partner; man elsket personen egentlig aldri, ville ha forhold for sex/selskap/etc. For det er jo en del av problemet med å være impulsiv eller umoden eller begge deler, at man tolker følelsene på slutten som "sant" om forholdet, fordi man ikke samtidig husker følelsene i begynnelsen, og ikke helt klarer å romme sin egen ambivalens. 

Anonymkode: fe388...bf5

AnonymBruker
Skrevet

Hadde blitt fryktelig såret! Og rasende over at han tok fra meg så mange år der jeg kunne vært i et forhold med en som faktisk elsket meg og var tiltrukket av meg.

Jeg har allerede problemer med at jeg føler meg stygg. Så noe sånt hadde nok resultert i at jeg aldri greide å stole på en mann igjen 

Anonymkode: b1058...462

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...