AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Jeg er ganske lys i huden og har brukt HR Color Clone i fargen 13 (beige shell) i mange år. Så glad i hvor lett den legger seg på huden og gir et naturlig resultat med passe dekkevne. Nå har visst produktet gått ut av produksjon! Krise! Noen av dere som har brukt denne foundationen og kan anbefale den dere har gått over til? Eller andre som kan anbefale et merke som passer til min beskrivelse? Så kjedelig når favoritter forsvinner fra markedet 😕 Anonymkode: 6cc8a...6c8
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #3 Skrevet 20. mai 2022 Oi, jeg lurer på det samme haha. Dette har vært min go to foundation siden nittenpilogbue. Har bare brukt BB krem siste åra men tenkte handle inn en ny foundation til bryllup nå. Anonymkode: 84d4b...a57
Carrot Skrevet 20. mai 2022 #4 Skrevet 20. mai 2022 (endret) Men når de tar ut en erstatter de den som oftest med en ny og bedre? alternativ er jo rett og slett å kjøpe så mye du finner via nett før de går tomt? Endret 20. mai 2022 av Carrot
kaledonia Skrevet 20. mai 2022 #5 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Oi, jeg lurer på det samme haha. Dette har vært min go to foundation siden nittenpilogbue. Har bare brukt BB krem siste åra men tenkte handle inn en ny foundation til bryllup nå. Anonymkode: 84d4b...a57 Clinique Superbalanced var min favoritt i mange år. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #6 Skrevet 22. mai 2022 Jeg er også på desperat jakt etter en god erstatning for Color Clone (bruker også #13), men har ikke funnet noe så langt... Fikk anbefaling om Illamasqua Skin Base Foundation, som visstnok skulle være lik, men den likte jeg ikke. God dekkevne, men den la seg liksom som et unaturlig lag på hunden. Synes stort sett alt jeg prøver av foundations gir en unaturlig finish, Color Clone var virkelig magisk. Kan ikke skjønne hvorfor den har gått ut av produksjon 😭 Anonymkode: 93679...86f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå