Gå til innhold

Bilpolerer satte klistermerke på bilen min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leverte bilen inn for full vask innvending utvendig, samt polering. Det hele tok to dager og koster 9000.

I dag ser jeg at han har klistret et reklameklistermerke for bedriften sin bakpå bilen min😡 

Han har ikke spurt om det er greit, jeg vil ikke være kjørende reklame, og hvordan får man dette av uten å skade lakken? 

Det er ikke en billig bil som jeg ikke bryr meg om. Synes det er innmari frekt og ubehagelig. Redd dette vil koste.

Anonymkode: 13268...f44

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I Don't Believe You

Anonymkode: f5b6a...b9c

• Liker 1
Skrevet

Be de ta det av

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke greit. Du betaler for tjenesten og er ikke ansvarlig for å reklamere. Be de fjerne det gratis. 

Anonymkode: a25c4...956

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok av det de hadde klistret nede i kanten på frontruten så fort jeg såg det. Likte det ikke jeg heller. Reklame på bilen min skal jeg i tilfelle ha betalt for og det skal være avtalt.

Anonymkode: 571b0...da3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1. Etter en slik jobb går du nøye rundt og gjennom bilen for å se om det er gjort skikkelig. Da oppdager du slikt i tide.

2. Du ber de høflig, men strengt, om å fjerne tullballet, og aldri finne på noe slikt igjen uten å spørre om lov.

Anonymkode: c20a7...abd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, Morten1 said:

Be de ta det av

Huff må nok det, irriterende å gå ned igjen.

20 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke greit. Du betaler for tjenesten og er ikke ansvarlig for å reklamere. Be de fjerne det gratis. 

Anonymkode: a25c4...956

Ja, må gjør det

20 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tok av det de hadde klistret nede i kanten på frontruten så fort jeg såg det. Likte det ikke jeg heller. Reklame på bilen min skal jeg i tilfelle ha betalt for og det skal være avtalt.

Sant! Da skal jeg ha gratis behandling 

7 hours ago, AnonymBruker said:

1. Etter en slik jobb går du nøye rundt og gjennom bilen for å se om det er gjort skikkelig. Da oppdager du slikt i tide.

2. Du ber de høflig, men strengt, om å fjerne tullballet, og aldri finne på noe slikt igjen uten å spørre om lov.

Anonymkode: c20a7...abd

Takk, har lært nå. Rart jeg ikke så det. 

takk for råd! :) 

Anonymkode: 13268...f44

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Du er ikke ts? Er dette vanlig prakisis hos de som driver med bilvask og bilpolering? 

Skrevet

Merkelig vanlig praksis. Har kjeftet et og annet firma oppetter veggen selv. 

Alt som skal på min bil skal jeg avgjøre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...