AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Noen råd? Vet jeg bare må prøve å svelge kamelene../. Partner kommer aldri til å jobbe med det jeg synes er problematisk i samlivet, så tror jeg må prøve å lære meg å slutte å bli irritert og sur for å unngå krangling. Men hvordan? Noen tips? Anonymkode: 790b5...52a
nordlending Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 Hva slags ting er det snakk om? Er det tullete ting du irriterer deg over, eller gjør partner helt idiotiske ting?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Skrevet 18. mai 2022 nordlending skrev (1 minutt siden): Hva slags ting er det snakk om? Er det tullete ting du irriterer deg over, eller gjør partner helt idiotiske ting? Ingen av delene egentlig, men hen lover å gjøre/fikse noe men holder aldri det hen liver feks. Hører ikke når jeg snakker, reagerer ikke. Er ganske så monotom og «ser» meg aldri. Jobb og TV er førstepri…. Så lei av dårlig stemning og krangling. Så tenker heg må finne en strategi hvor jeg ikke bryr meg og slipper å bli såret og irritert osv. TS Anonymkode: 790b5...52a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #4 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ingen av delene egentlig, men hen lover å gjøre/fikse noe men holder aldri det hen liver feks. Hører ikke når jeg snakker, reagerer ikke. Er ganske så monotom og «ser» meg aldri. Jobb og TV er førstepri…. Så lei av dårlig stemning og krangling. Så tenker heg må finne en strategi hvor jeg ikke bryr meg og slipper å bli såret og irritert osv. TS Anonymkode: 790b5...52a Eller bli singel? Anonymkode: 54dc5...81e 2 3
Gjest CamillaCollett Skrevet 18. mai 2022 #5 Skrevet 18. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ingen av delene egentlig, men hen lover å gjøre/fikse noe men holder aldri det hen liver feks. Hører ikke når jeg snakker, reagerer ikke. Er ganske så monotom og «ser» meg aldri. Jobb og TV er førstepri…. Så lei av dårlig stemning og krangling. Så tenker heg må finne en strategi hvor jeg ikke bryr meg og slipper å bli såret og irritert osv. TS Anonymkode: 790b5...52a Alternativt kan du gå fra denne mannen som du åpenbart ikke har det godt med. Endret 18. mai 2022 av CamillaCollett
nordlending Skrevet 18. mai 2022 #6 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ingen av delene egentlig, men hen lover å gjøre/fikse noe men holder aldri det hen liver feks. Hører ikke når jeg snakker, reagerer ikke. Er ganske så monotom og «ser» meg aldri. Jobb og TV er førstepri…. Så lei av dårlig stemning og krangling. Så tenker heg må finne en strategi hvor jeg ikke bryr meg og slipper å bli såret og irritert osv. TS Anonymkode: 790b5...52a Har det alltid vært sånn? Det høres ikke helt optimalt ut...
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #7 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ingen av delene egentlig, men hen lover å gjøre/fikse noe men holder aldri det hen liver feks. Hører ikke når jeg snakker, reagerer ikke. Er ganske så monotom og «ser» meg aldri. Jobb og TV er førstepri…. Så lei av dårlig stemning og krangling. Så tenker heg må finne en strategi hvor jeg ikke bryr meg og slipper å bli såret og irritert osv. TS Anonymkode: 790b5...52a Men kjære vene… Dere burde jo ikke ha et forhold i det hele tatt. Anonymkode: 1fe74...728 1
Gjest theTitanic Skrevet 18. mai 2022 #8 Skrevet 18. mai 2022 Hørtes ut som at du har en tenåring i hus... sikker på at du ikke vil få det bedre alene? Selv om store livsendringer er skumle?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #9 Skrevet 18. mai 2022 Hvorfor må du bli i forholdet? Er du økonomisk avhengig? Har dere barn sammen som du ikke tør skal ha samvære alene med han/henne? Er du pleietrengende? Har du en religion hvor skilsmisse er straffbart? Anonymkode: 62ffe...336 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #10 Skrevet 18. mai 2022 Det er jo en viss sjangs for at disse tingene du irriterer deg over er noe du har begynt med for å forsvare din egen oppførsel. Slik at ikke ditt elendige humør og surmaga oppførsel ikke er din feil liksom. Det er ganske vanlig taktikk. Anonymkode: 41344...30b
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #11 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Noen råd? Vet jeg bare må prøve å svelge kamelene../. Partner kommer aldri til å jobbe med det jeg synes er problematisk i samlivet, så tror jeg må prøve å lære meg å slutte å bli irritert og sur for å unngå krangling. Men hvordan? Noen tips? Anonymkode: 790b5...52a Skriv ned alt som irriterer deg. Stryk ut alt det du ikke kan kontrollere og lær deg sånn å gi faen. Du kan ikke og skal ikke kontrollere alt. Anonymkode: 7aacb...1ac
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #12 Skrevet 18. mai 2022 Hadde jeg vært sammen med en som brukte mye tid på TV, så hadde jeg også blitt irritert og sur. Hadde faktisk ikke taklet et sånt liv, og stukket rimelig kjapt. Livet er for kort. Anonymkode: 0e1a2...184 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #13 Skrevet 19. mai 2022 Hva bruker du selv tid på, da? Anonymkode: e3448...f2f
lillevill Skrevet 19. mai 2022 #14 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ingen av delene egentlig, men hen lover å gjøre/fikse noe men holder aldri det hen liver feks. Hører ikke når jeg snakker, reagerer ikke. Er ganske så monotom og «ser» meg aldri. Jobb og TV er førstepri…. Så lei av dårlig stemning og krangling. Så tenker heg må finne en strategi hvor jeg ikke bryr meg og slipper å bli såret og irritert osv. TS Anonymkode: 790b5...52a Jeg hadde det sånn med min narc eks. Min strategi var å tenke at hans følelser er ikke mitt ansvar. Men jeg ble psyk av å leve sånn. Og begynte å forholde meg til folk på en rar og amstrengt måte. Alltid hjemme m barnet, aldri gode ord, smil, klemmer, øyekontakt. Var som å bo med en bekjent som ikke likte meg og var greiere med folk han knapt kjente. Man trenger godhet omsorg forståelse. Og å bli sett. det er helt normalt å bli sett i et forhold. Hvordan har DU hatt det i dag? Hva følte du når du opplevde at.. hva liker du.. hva synes du om.. å,så interessant, hva gjør at du synes det? Det var en godt poeng. Dette er helt normale gode fine ting man sier i et forhold. Du fortjener å ha det fint ts. .
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #15 Skrevet 19. mai 2022 lillevill skrev (13 minutter siden): ..var greiere med folk han knapt kjente. Man trenger godhet omsorg forståelse. Og å bli sett. det er helt normalt å bli sett i et forhold. Kjenner meg igjen i dette. Hvordan kom du deg vekk? Jeg er på vei ut, tar tid.. Men humøret mitt er allerede bedre, for jeg bare orker ikke forholde meg til han som før. Anonymkode: 495c7...bf8
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #16 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjenner meg igjen i dette. Hvordan kom du deg vekk? Jeg er på vei ut, tar tid.. Men humøret mitt er allerede bedre, for jeg bare orker ikke forholde meg til han som før. Anonymkode: 495c7...bf8 Flytta ut.. 🙂 På den tiden hadde jeg ikke bil, turte knapt kjøre. Men jeg fikset det. Kunne ike noe om en dritt. Nå har jeg egen bolig som jeg fikser opp. Tar sin tid da, når man er alene med barn 50%. Jeg må også lære meg mye ved hjelp av erfaring, og youtube. Økonimisk sett er det jo spennende da. Er jo annerledes å bare ha egen lønn å lene seg på, men det går det og. Og så blir man veldig selvstendig og rolig av å være alene, når man er vant med noen som er rigid, skal bestemme, styre og ha siste ordet. Det er ikke godt å ha det sånn. Neste mann må være usansynlig bra, for å si det sånn. Ikke mtp utseende altså, men måten han behandler andre på. Anonymkode: 7ac45...a96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå