Gå til innhold

En som bare spiser first price karbonader med ketchup på til alle måltider

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bodde i kollektiv med en som nesten kun spiste first price karbonader med ketchup. Temperaturen på stekepannen var så varm at den buet seg i bunnen, og karbonaden ble svidd utenpå. Deretter ble den glovarme pannen skylt i iskaldt vann slik at bunnen vrengte seg popp. Ellers var det bare grandiosa. Ville aldri være med på å lage noe felles middag, eller for den del smake når han ble tilbydd mat. (ps: hadde ikke med økonomi å gjøre)

Jeg har også en kusine som kun spiser kneippbrød med stabburet leverpostei på skiven, og kun spiser gilde skinnfri grillpølse til middag. Nekter å smake på alt annet. Var på en hyttetur hvor det ble laget noe som hun påsto at hun ikke likte, men som hun umulig kunne ha smakt før, fordi det egentlig bare var tilfeldige ingredienser som ble sopet sammen. Vil ikke smake på noe som helst.

Hva er det kjipeste og mest ensformige kostholdet du har sett noen ha?

Anonymkode: 31ee0...081

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har egentlig ikke sett noen voksne ha ensformig kosthold, kun barn. 

Anonymkode: bef8a...8a6

AnonymBruker
Skrevet

Bodde med ei som nesten bare spiste knekkebrød med Agurk til frokost, lunsj og kveldsmat. Må jo bli kjedelig i lengden. Men hun spiste forskjellig annet til middag da.

Anonymkode: 06fbe...bf2

AnonymBruker
Skrevet

Min fars onkel spiste kun kokt fisk, brød og sirup (sirupen ble brukt på brødskiva). 

Aldri en eneste grønnsak. Aldri kjøtt. 

Han ble 86 år. 

Anonymkode: 6a07a...0d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...