Gå til innhold

Størrelse betyr dessverre noe

Etta

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Rotkotkotko

Bryter du kjærlighetsforholdet med den du (trolig) er glad i fordi han har litt for liten penis etter ditt syn? Jaja...vel bekomme. Tenk å leve med den samvittigheten resten av livet. Tenk om han ikke hadde likt at du har et skjevt øre eller en litt skakk nese... Noen kvinner gjør meg redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest tomerik

Jeg reagerer på at du sier du får idèer om å være utro for å kjenne en penis som fungerer inne i deg. En liten penis er da funksjonsdyktig den og? En liten penis, skal det behandles som et handicap? Da vil det ikke være nok handicap-parkeringer i hele verden.....

Tenk litt på typen din også nå.... dersom du innerst inne vet at du aldri vil være fornøyd med ham, så gjør ham den tjenesten at du forlater ham. Det er nok av jenter der ute som vil være mer enn fornøyd med ham for den han er. Men et tips.... ALDRI si hvorfor du i såfall forlater ham! Det kan ødelegge ham fullstendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he - ja man kan jo begynne å lure på hvordan gutter egentlig måler...tipper det er mange som legger "godsida" litt til når de skal lese av centimeterne :ler:

Er forresten enig med Aline - eller dvs. er i omtrent samme situasjon - min elskede har vel sånn rundt 14 cm, jeg har også en gang vært sammen med en gutt som hadde rundt 20 cm, i tillegg var den veldig tykk. Fy katta, det var vondt det! (attpåtil var det min første kjæreste, det var ikke lett for å oss å endre på min status som jomfru, for å si det sånn. Uæh - det ble mye tårer og tenners gnissel før det funka, vi prøvde sikkert 20 ganger hvor vi måtte avbryte fordi jeg trodde vel at jeg skulle dø...Vel, tilslutt fikk vi det jo til da, men de første gangene var ikke gode for meg :oops: og i ettertid så må jeg som sagt si at favorittstørrelsen min nok ligger et stykke under 20 cm :lol:

Pussig forresten, hvor godt jeg husker dette når jeg tenker på det nå, det er jo snart 18 år siden... :oops:

Må være pga. traumene med første gangen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etta,

dette problemet er likelig fordelt mellom tre steder: hans penis, dine muskler nedentil og ikke minst i ditt eget hode

jeg har ingen kjæreste for tiden, men en elsker som også er en god venn, og vi har "vært sammen" i halvannet år nå. av forskjellige grunner ønsker vi ikke å være kjærester, men han er den deiligste elskeren jeg har hatt noen gang. til tross for at han også er den minste jeg har hatt. uten at jeg har gått rundt med målbånd i veska noen gang, så vil jeg anta at de fleste av mine tidligere kjærester og elskere har vært av ganske normal størrelse, mens han altså er utvilsomt mindre.

husker at jeg tenkte på dette da jeg var alene etter at vi hadde hatt sex sammen første gang - ønsket jeg virkelig å innlede et rent seksuelt forhold til en mann som jeg syntes var merkbart mindre enn hva jeg var vant til? svaret var imidlertid enkelt, ettersom han samtidig tenner meg mer enn noen annen. den noe beskjedne størrelsen kompenseres med så utrolig mye annet...

og ettersom han er mindre, begynte jeg å jobbe hardere med musklene mine. ikke som målbevisst trening utenom sex, men det ligger mye god trening av slike muskler i sakte, intens og nær sex hvor en fokusererer mer på det å kjenne hverandre enn på selve støtingen ut og inn... :kgblunk: gradvis tenkte jeg mer eller mindre ikke på at han var så liten. sannsynligvis både fordi jeg ble "vant til" han, og fordi mine egen muskler ble bedre. og han er fremdeles den beste sexen jeg noen gang har hatt :sjarmor:

ettersom vi ikke er kjærester, har jeg faktisk også hatt sex med en annen et par ganger. og ja, det var deilig å føle seg helt fylt opp, men det var likevel ikke nok til at jeg droppet min faste elsker. helst tvert om - jeg beholdt min lille og droppet han andre! følelsen av å bli fylt opp ordentlig kan jeg få likevel, f.eks. ved at han bruker dildo på meg

og en ting til, som aldri blir nevnt i disse størrelses-diskusjonene, det er mye mer digg å suge en liten en! :sjarmor: en liten en kan en ta helt inn og ikke blir en like sliten i kjeven av å suge lenge heller...

ps: er fast bruker, men vil være anonym nå. elskeren min kjenner nemlig nicket mitt, og jeg vil ikke at han skal høre mine tanker om at han er mindre enn de andre jeg har hatt. for meg er han verdens deiligste uansett :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva er viktigst for å føle at det "fyller" litt. Lengde eller tykkelse. Kan damene komme med noen tall for hva som er ønskelig lengde og omkrets for at størrelsen skal føles ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har null snøring på målene her, men må jeg velge, så går jeg utvilsomt for tykkelse! skjeden er mest følsomme ytterst uansett, og tykkelsen har naturlig mest å si for følelsen av å bli fylt opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var tykkelsen som betyr noe, for det hjelper jo ikke om han har en som er veldig tynn, men veldig lang vel? Så jeg holder en knapp på tykkelsen fremfor lengden. Og så vil jeg si en ting til dere jenter som sliter med dette; feilen er jo ikke bare hos mannen, sett igang med knipe-øvelser så blir det ihvertfall litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raymond

Ærlig talt! Ligger det noe som helst feil hos gutten i det hele tatt da? Han er født som han er født! Begynn å trene disse slappe hengemusene deres i stedet! Dere kjenner det da når en finger blir stukket inn! En penis er nødvendigvis en del tykkere! Det eneste som betyr noe rent fysisk under sex, er hvor trang og veltrent jenten er! Det finnes vanvittig mange late kvinnfolk her i Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Ærlig talt! Ligger det noe som helst feil hos gutten i det hele tatt da? Han er født som han er født! Begynn å trene disse slappe hengemusene deres i stedet! Dere kjenner det da når en finger blir stukket inn! En penis er nødvendigvis en del tykkere! Det eneste som betyr noe rent fysisk under sex' date=' er hvor trang og veltrent jenten er! Det finnes vanvittig mange late kvinnfolk her i Norge![/quote']

Mange late menn også;noe " Han vil bare ha inn/ut sex - tråden fortalte...

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir kanskje litt galt å snakke om "feil" hos noen.

Vi er alle skapt forskjellig, og noen passer bedre til hverandre i utgangspunktet enn andre. Hvis man ikke passer så godt sammen, får partene prøve å gjøre sitt for at det blir best mulig........

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym i dag

velger å være anonym i dag, her.

Jeg hadde et godt forhold i flere år, med en som var 12 cm lang (og ikke kraftig) Dette fungerte greit, de første årene da kjærligheten var som varmest. Han var også flink til bl.a. munnsex. Men jeg glemte aldri tidligere erfaringer og savnet det mer, og mer. Jeg har alltid fått skryt for å være trent og tight, og ha god kontroll på unnerlivet mitt. Det kan jo ha noe å gjøre med at jeg jobbet mye med musklaturen min for å bli tilfredstilt sikkelig også.

Men etter noen år, gikk dette utover humøret mitt, og generelt sexlysten min. Jeg fantaserte mer og mer om noe større. Jeg valgte til slutt å gå fra han.

Han var knekt og uten at jeg noen gang sa noe galt om str. hans, sa han det selv en lang tid etter bruddet. Han hadde forstått det og slet med sexlivet sitt i lang tid etter vårt forhold, beklagligvis. (Han har mange års forhold bak seg med ny partner i dag!!)

Etter dette forholdet hadde jeg sex med flere, uten at jeg inngikk noe forhold. En valgte jeg å ikke bli vidre kjent med etter å ha fått oppleve hans manndom på hele 6 cm. Jeg visste at jeg ikke ville klare dette på sikt, når nyforelskelsen ville roe seg. Jeg har i dag en mann som jeg har levd med i mange år. Han har hele 20 cm og er tett opp til grensen for hva jeg ønsker andre veien. En erfaring på 25 cm ble også "disket" av meg. Min mann vet at dette betyr noe for meg og han ble i starten provosert av det. Men i dag sier han at han ikke lenger tenker over det, så lenge jeg har fått det jeg ønsket meg hos han, så er jo det bra.

Og det har jeg. Jeg vet at dette blir kritisert, og derfor velger jeg å ikke fortelle om det til noen. (Jeg har gjort, da jeg ikke trodde jeg var unik om dette). Jeg har fått beskjed om at jeg ikke vet hva jeg snakker om og at str. ikke har noe å si for de som vet hva sex er og enda mer kjærlighet.

Derfor anonym her også. Jeg har fått den kritikken og vil ikke gå i forsvar for dette, mer. Jeg har funnet hva som var riktig for meg, og det er selvsagt mye mer enn sex og penis, men det var også en del av det.

Jeg vil bare si at jeg forstår deg så inderlig vel (du som staret tråden).

Om du er villig til å "jobbe med det", tror jeg nok at det kan gå bra om alt annet fungerer og kjærligheten er sterk. Men for min ex sin skyld og meg, så var det bedre for begge parter. Han måtte finne seg en kvinne som elsket han som mann, og som ikke følte som meg på dette området. Jeg måtte finne en som jeg kunne elske og elske meg tilbake, samtidig som vi også passet sammen seksuelt.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å tro at det beste er om vi gutter utstyres med kastemerker i panna, og fargen på disse gjør det enkelt for jenter å se hva vi har å tilby. På den måten vil ingen bli skuffet. Bortsett fra gutta som aldri blir sjekka opp da.

Da hadde det jo vært en idè å gjøre det andre veien også? At jentene også har slike kastemerker etter hvor vide og trente/utrente de er. På den måten kan de som passer sammen finne hverandre. Her vil heller ingen bli skuffet. Bortsett fra jentene som aldri blir sjekka opp da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

jeg har sagt det før, men mååå nok si det igjen:

Det er ikke størrelsen som teller, men meter pr. sekund !

I overført betydning,bruk det verkøyet du har på riktig måte, så blir det nok bra.

størrelsen på kjøretøyet må stå i stil til lasten, eller så må du kjøre mange ganger.

Det er mange løsninger, men dersom ei stor feit kjærring tror at en liten pusling, skal klare å fylle henne opp, tar hun nok feil.

jeg har en stor en, og vi gjør det fort, ofte, og lenge. enkelt og greit.

hilsen fra en lykkelig chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigaste er meter pr sekund!? Er eit samleie berre inn/ut fortast mogleg? Er ikkje det "å bruke penis rett" å bruke den til noko meir enn berre inn/ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest 2

Til Etta.

Jeg er selv en kvinne på 36 år som tidligere ikke fikk det maksimale ut av samleiet. Jeg hadde for noen år siden litt kraftige lår. Etter å ha slanket meg noen kg fikk jeg smalere lår og typen min kunne trenge lenger inn i meg enn tidligere. Begynte også å trene musklene nedentil med kuler som man får til dette formålet hos Kondomeriet. Det hjalp. Har ikke siden fantasert om en større penis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg lest alle svarene her, men vil bare si at jeg har det også sånn.. Han er ikke bare litt undergjennomsnitten, men ganskeliten. Og jeg tror det faktisk er en årsk til det også.. I begynnelsen var jeg litt.. hva skal jeg si "skuffa" men så kom jeg til å tenke på at hvis vi klarer å gjøre det godt for hverandre på andremåter. Vi klerer oss kjempefint og jeg ville ALDRI finni på å forlate han pga det eller tenke på å være utro.

Det vi har sammen er for fantastisk for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det en årsak til det, Sina.... han er født slik...

Ellers er det fint å lese at det fungerer bra mellom dere! :wink: Du har nok vært utrolig dyktig til å jobbe med det psykiske her, og ikke henge deg opp i hvor liten han er. Klapp på skulderen til Sina! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...