Gå til innhold

Størrelse betyr dessverre noe

Etta

Anbefalte innlegg

Beklager egentlig tema-tittelen, og ser også at det har vært snakket om penisstørrelser her inne før. Men etter det jeg har sett, har mange av diskusjonene stort sett endt opp med hvor mange centimetere man har - eller ikke har...

Men jeg har følgende problem som plager meg mer og mer. Jeg er sammen med en fantastisk mann, og er veldig glad i ham. Sexlivet er i utgangspunktet godt, vi eksperimenterer mye og har en ganske åpen tone. Han er flink med munnen og jeg får herlige orgasmer - så mange jeg orker. Men: Jeg har ikke så stor glede av selve samleiet, jeg kjenner nesten ikke at han "er der". Uten at jeg har målt, vet jeg at han er litt under gjennomsnitts størrelse. Jeg prøver å bruke alt jeg har av muskler og er også veldig obs på hvilke stillinger som er best (bakfra eller forfra med bena så samlet som mulig). Men likevel er det noe som mangler.

Han snakker også stadig (prøver å være spøkefull...) om at den ikke er så veldig stor, men jeg trøster ham alltid med at den er akkurat passe. Siden vi ellers er veldig åpne om det meste, er det også slitsomt å lyve for ham på det området.

Jeg har ikke hatt dette problemet før, men mine tidligere elskere har hatt større "utstyr". Synes dette blir mer og mer ille, også fordi jeg avogtil får ville idéer (foreløpig ikke satt ut i livet) å være utro kun for å kjenne en penis som fungerer inne i meg. Har alltid likt selve samleiedelen veldig godt, nå er det slik at jeg prøver å finne på andre ting vi kan gjøre slik at selve samleiet tar kortest mulig tid. Selv om resten av sexen er herlig, savner jeg intenst et realt samleie.

Men jeg kan da vel ikke kaste bort et ellers perfekt forhold pga. en penisstørrelse? Noen som har vært ute for det samme? Tips/råd? Nye stillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du kan ikke kaste bort et ellers perfekt forhold på grunn av en penisstørrelse.

Særlig ikke siden sexlivet deres høres ut til å fungere veldig godt ellers.

Hva med dildo?

Frk. Busybody :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips.

Vi har allerede et fint utvalg (!) av dildoer som er i bruk avogtil. Men det er ikke helt det samme som en "ekte"....

Føler meg som en dust siden jeg ikke er fornøyd med tingenes tilstand. Og litt som en forræder fordi jeg klager på hans penis til andre (selv om det er anonymt her inne). Uff, jeg er fæl :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ta masse knipeøvelser hver dag?

Tror det var Kevin jeg som fortale om ei jente som hadde helt sinnsyke muskler i skjeden.

Verdt å prøve?

Selv om han er liten,så kan jo du i tillegg være vid?

Vet ikke om du har født eller noe jeg, men fikk ikke helt inntrykk av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med måten du tenker på?

Er det mulig at du faktisk har "tenkt" denne penisen veldig liten?

La meg forklare hva jeg mener:

Jo mer opptatt man er av at man ikke blir tilfredsstilt, jo mindre tilfredsstilt blir man gjerne. Ihvertfall hvis alt annet er topp. Det er nesten som om man leter etter en eller annen feil i det perfekte også noen ganger.

Det poenget mitt er, er at tilfredsstillelse er noe man kan styre psykisk. Man drømmer gjerne om ting man ikke har (har ikke ønsket om å få det bedre drevet menneskeheten framover fra dens spede barndom, kanskje?). Man drømmer om å oppnå mer, få det bedre og nyte enda litt til; også seksuelt. Det er en naturlig "drive" i mennesket å være misfornøyd. Sterk påstand kan hende, men jeg tror virkelig vi er slik.

Jeg synes ikke du skal skamme deg over tankene dine. Heller innrømme dem for deg selv og kanskje styre dem i riktig retning. Har man først satt seg i hodet at en svær penis er eneste saliggjørende, ja, da har man tapt i utgangspunktet, selv om man er aldri så fantastisk ellers.

Jeg har ingen oppskrift til deg om hvordan tenke riktig for å bli mere fornøyd. Men kanskje ikke la tankene løpe så løpsk rundt størrelsen, at det blir en besettelse, er en god begynnelse. At man ikke tenker; "Bare samleiet blir bra, så er jeg fornøyd med alt". Det er den lille, store detaljen som blir altoverstyrende da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart penisstørrelse teller! Dersom man elsker svære peniser, blir man selvfølgelig ulykkelig med en liten. Som Vibeke sier, jo mer du fokuserer på hvor liten typen din er, desto verre blir det. Du er vant til større sier du, hvor lenge har dere vært sammen? Etterhvert som dere tilbringer mer tid sammen, vil jo den delen gå seg mer og mer til. For å få litt fortgang på det, er det kun en ting som hjelper, nemlig trening av muskler. Dersom du ikke kjenner en litt under middels penis, tror jeg enten du trenger skikkelig trening, eller så er du relativt ufølsom der inne slik at du trenger skikkelig trykk på nervene som gjør det godt. Dette siste klarer selvsagt en stor penis best, men du vil også kunne bøte på det selv ved skikkelig trening.

Hvordan kjenner du fingeren din når du stikker denne inn i deg selv? Kjenner du denne godt, og kjenner at du kniper godt rundt fingeren, tror jeg det rett og slett sitter psykisk hos deg. Du har fått det for deg at han er liten, og han vil

aldri kunne tilfredsstille til det fulle uansett.

Jeg reagerer på at du sier du får idèer om å være utro for å kjenne en penis som fungerer inne i deg. En liten penis er da funksjonsdyktig den og? En liten penis, skal det behandles som et handicap? Da vil det ikke være nok handicap-parkeringer i hele verden..... :sjarmor:

Tenk litt på typen din også nå.... dersom du innerst inne vet at du aldri vil være fornøyd med ham, så gjør ham den tjenesten at du forlater ham. Det er nok av jenter der ute som vil være mer enn fornøyd med ham for den han er. Men et tips.... ALDRI si hvorfor du i såfall forlater ham! Det kan ødelegge ham fullstendig!

Lykke til, uansett hva du vil finne på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg har det skkurat som du, mannen min har en under snittet, men vi fungerer ganske fint sammen og sexlivet er bra. Men jeg kan ikke la være å av og til tenke på en som er stor og god som fyller opp litt mer. Sorry gutter, men av og til er det sånn. Trener også knipeøvelser, og jeg kjenner at mannen min er der, men av og til blir jeg ekstra kå. av å tenke på en stor en.... Det er vel dårlig gjort men men..

I et kort forhold for noen år siden hadde jeg samme tanken som du har nå, jeg var utro med en som hadde en stor en... og det er ikke så lett og stoppe etter en gang.... Det kan ikke unnskyldes, og utroskap er teit, jeg vet! Det er heller ikke å anbefale! Det kan nemlig bli vanskelig å glemme sexen med den andre og følelser kommer fort inn (du kan risikere at det er fantastisk godt nemli..), og du vil i værste fall fokusere bare mer på at typen din har en liten en og at du vil ha mer sex med den andre.

Det kommer ikke noe godt ut av å ha sex med en annen bare for størrelsens skyld. Dessuten er utroskap noe som er farlig både for deg selv og den du er glad i, det vet jeg :x

Sex er viktig, men ikke verdt å være utro for. Du kaster da kanskje et godt forhold ut vinduet!??

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingen ting å beklage, det er jo slik det er...

Vi menn blir veldig kåte av å tenke på ei som er god og trang også ... :wink:

Størreslen betyr noe, men saken er oftest at ikke han er for LITEN, men at han er for liten for HENNE, dvs at sammen blir det for lite....

Men ofte har dette også å gjøre med kvinnelig fantasi... Om det å bli fyllt opp.... Ikke sikert sexlivet i virkeligheten hadde blitt så mye bedre...?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med det Lasse skriver her, vi gutter er forskjellige og det er oxo dere jenter. Det er ingenting å beklage... og som han sier, vi har vel alle gutter hørt historier om jenter som nesten klipper av "lillegutt" med rå muskelkraft mellom bena.... Skulle vi forlange at "alle" jenter var utstyrt som den ene jenta som i den historien? :hoho: Skal vi bli skuffet hvis vi ikke kjenner rå krefter som "skviiser" rundt k.ken?... Nei... vi tar det for det det er, og lager ikke noe særlig spettakkel utav det... :kul:

Hvorfor lager dere jenter diskusjon om det? Tren muskler mellom bena så kanskje typen din får mer lyst på deg.. og dermed... vel... "litt" mer guff i dingsen hans :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter fult og helt det gutta har sagt før her, det er ikke noe å beklage!

Vi gutta merker som sagt forskjell hos dere jentene også, og har man først hatt en som er virkelig godt trent der nede, vil man for alltid ønske at den neste partneren er like dan.... men det har man ingen garanti for. Dessuten vil den nye partneren på annet vis være bedre enn den forrige partneren som var fantastisk med muskulaturen der nede. Det ene veier altså opp for det andre.

Så det å fantasere om en ting er normalt, det bør være lov også.... så lenge man ikke klager sin nød til personen som er helt uforskyldt med sine eventuell mangler.

Syns Vibeke ga et veldig klokt svar om at hovedproblemet sitter i måten du tenker på, selv om du sier han er dyktig på andre måter, så har du hengt deg opp i størrelsen på penis. Positiv tenkning er trolig løsningen her, men ta deg tid til å bearbeide tanken, ikke tro at det skal endre seg over natten. Tenk positivt over tid og de negative tanken vil trolig viskes ut etter hvert.

Det å skulle være utro for å få seg en "stor en" syns jeg blir helt feil og løser jo ikke noe problem mellom dere.

I så fall må du akseptere at han drømmer om og kanskje har sex med en som er trangere og gir han bedre friksjon også. Ikke noe god tanke det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke bare å være verdensmester i å knipe som gjelder. Selvfølgelig kan det være et problem å ikke kjenne noe særlig på vei inn og ut. Tror det er et VELDIG sårt tema for DE FLESTE menn (inklusiv meg selv), så jeg vet ikke hvor lurt det er å ta det opp. Hva hjelper det, for å si det sånn... Noen løsning på problemet???? Nei si det. Prøve å ikke tenke så mye på selve "inn og ut" akten kanskje??! Er det ikke sånn at en penispumpe kombinert med en penisring kan være noe også?? Har ikke selv erfaringer med dette, men har lest at det kan funke :blunke:

Lykke til :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Personlig så gidder jeg ikke å henge meg opp i kukstørrelse

Som en fyr her inne sa; Gutta merker stor forskjell på oss damerne de også og hadde man fått bemerkninger a`la: Du er jævla go i senga, men noen ganger drømmer jeg om ei strammere ei. Så trur jeg nok at d hadde ødelagt dagen for de fleste.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig dette her....

Leste et sted at gj. snittet var 14,9 cm.... allikevel, på internett.... også sidene her, vises det at menn stort sett er godt over gjennomsnittet... Bare se på de trådene om størrelse som nå ligger på førstesiden.... 2 stk har 19 cm og nå en på 23.... dette skulle da tilsi et snitt på 20,33333 cm. Vil dette si at alle internetbrukerne har et gjennomsnitt som er langt større enn de som ikke er internettbrukere....? :sjarmor:

Eller kan man tolke det slik at menn faktisk ikke kan bruke en linjal, og at det stemmer dette med brytningen av lys, som gjør at det plusses på for kjente og kjære....? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 cm!!!! ????????? UUÆÆÆHH.... måler du på innsiden eller utsiden da? og fra under eller "over" selve pungen?

Jeg mener, dersom du er 23 cm målt på innsiden (altså inn mot mage når den står) så hadde jeg blitt REDD jeg!! om jeg var kvinne!!

Jeg har vært borti en med 21 lang (målt på utsiden, men fra "over" pungen og opp) og 14 cm med målebåndet rundt på det tykkeste. (etter div diskusjoner her inne var jeg jo nødt til å sjekke..... :oops:

Jeg kan ikke skjønne hva som er godt med det!! Jeg fikk rifter innvendig hver gang vi hadde samleie jeg! måtte ha hviledager etterpå, rett og slett pga at jeg "sprakk" og blødde!

Og det er ikke akkurat fordi jeg er jomfru eller trang altså!!

Er sammen med en nå, som kanskje er litt under normalen (og da tenker jeg normalen på 14, etteller annet) (og jeg har ikke målt på han), men kjenner ham veldig godt fordet!!

Men vi er forskjellig i vidde og lengde vi også, som derfor har vi vel forskjellige tanker rundt det også?

Men hadde typen min ytret noe om at han fantaserte om noen som var trangere en meg...... da hadde han kunnet funnet seg noe trangere da!! Noen tanker og ønsker deler man ikke med partner, av rent hensyn til den man er glad i!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Khalid Hagen

Beklager så meget, Etta, men selv er jeg så til de grader gjennomsnittlig at jeg ikke kan "hjelpe" deg... :cry: :blunke:

Forresten tilsier din beskrivelse av sexlivet deres ikke ut som det verste du kunne blitt utsatt for, for å si det forsiktig... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...