AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Som det står i overskriften. Dere med 4 barn eller som tenker på nr 4. Hvorfor ønsket/ønsker dere 4 barn? Var overgangen stor. Angret du på valget? Dere med 4 barn. Føler du deg ferdig med barn? 🙈 Anonymkode: de2d9...c21
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 For å gi mannen min en sønn, om mulig 😊 Og fordi jeg ikke ville avslutte min produktive «karriere» med en SA. Angrer ikke nei. Ferdig ja. Anonymkode: 8aa3b...799 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Skrevet 18. mai 2022 Har fire. Valget ble tatt før jeg forstod hvor mye som krevdes med oppfølginger i samfunnet vårt. Graden skole og fritidsaktiviteter som i dag forventes, er egentlig ikke egnet med så mange barn. Dette hadde jeg ikke valgt igjen, har vært beintøft. Ser også i dag at vi ikke hadde nok tid og krefter igjen til å mentalt være nok tilstede for dem. Anonymkode: 86508...b5e
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #4 Skrevet 18. mai 2022 27 minutter siden, AnonymBruker said: Har fire. Valget ble tatt før jeg forstod hvor mye som krevdes med oppfølginger i samfunnet vårt. Graden skole og fritidsaktiviteter som i dag forventes, er egentlig ikke egnet med så mange barn. Dette hadde jeg ikke valgt igjen, har vært beintøft. Ser også i dag at vi ikke hadde nok tid og krefter igjen til å mentalt være nok tilstede for dem. Anonymkode: 86508...b5e Har det gått bra med alle? Hadde de enkle personligheter/temperament alle sammen? Anonymkode: 65271...77b
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #5 Skrevet 19. mai 2022 Får å få henta mi. Noe jeg fikk. Gått veldig fint. Verdt det for henne. Anonymkode: 0c6e1...b0c
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #6 Skrevet 19. mai 2022 Vi prøver på nummer 4 nå jeg har en fra før, og vi har to sammen, og kjæresten ønsker seg en gutt. jeg er glad i barn og har alltid ønsket meg mange, og føler at vi har overskudd og nettverk til 4. Nå er eldste 13, og de to andre er 2 og 1, så det blir jo "bare" 3 tette om vi lykkes. Anonymkode: 4bc39...879
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #7 Skrevet 19. mai 2022 Nr.3 og 4 var uplanlagte her. Hadde aldri valgt å få dem om vi ikke hadde 2 sett med besteforeldre og mange onkler og tanter som er mer enn villige til å passe. Det er uhyre slitsomt, men heldigvis har vi mye barnepass. Anonymkode: c407f...b86
Visla Skrevet 19. mai 2022 #8 Skrevet 19. mai 2022 Vi gikk for nr4, da faren hadde veldig lyst på en til. Rett før baby kom mistet han følelsene for meg. Ble separert da baby var 2 måneder gammel og han ble sammen med kollegaen sin. har aldri angret, men vært bitter på eksmannen fordi ingenting ble som jeg hadde sett for meg. Det er dyrt å være alene med 4 barn annenhver uke, og ikke lett å møte noen ny. nå er minste 2 år, og jeg klarer meg greit. Men det er tungt til tider å følge opp alle. Hadde jeg visst at vi ikke kom til å holde sammen hadde jeg aldri fått siste. Men ville aldri vært henne foruten❤️ 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå