AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Del Skrevet 18. mai 2022 dette har jeg faktisk opplevd gjentatte ganger, i løpet av de siste par årene: at produkter som dem påstår kommer til å koste en viss sum på prisjakten / prisguiden sine nettsider. men så koster dem alt fra hundre kroner til 1 000 kroner, inne på selve nettsidene. Så hva er egentlig "poenget" med å bruke noen av disse nettsidene i det hele tatt da?? Anonymkode: 6adcf...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. mai 2022 #2 Del Skrevet 19. mai 2022 (endret) Mener du at de koster alt fra 100 til 1000 kroner MER inne i selve nettbutikkene, enn hva Prisjakt viser? Eller omvendt? Det har jeg ikke lagt merke til. Endret 19. mai 2022 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #3 Del Skrevet 19. mai 2022 Prisguiden synkroniserer seg med de ulike butikkene ganske ofte, men hvis butikken nylig har byttet pris er det ikke sikkert at PG rekker å få med seg den nyeste prisen. I tillegg kan noen butikker operere med flere priser, f.eks. egen klikk og hent-pris, medlemspris etc. Siden Prisguiden synker automatisk får de ikke alltid med seg disse nyansene. Noen av de mindre seriøse butikkene bytter også pris ofte. F.eks. kan de finne på å sette prisen ned rett før midnatt for så å sette den opp igjen rett etterpå, for å havne på laveste pris hos slike tjenester. Ellers må jeg si at det er veldig sjeldent at jeg har opplevd store avvik på PG. Er du sikker på at du har sjekket ulike produkter/nettsteder eller om det bare er en enkelt Bugg? 1000 kr i avvik har jeg aldri vært i nærheten av å se og jeg bruker nesten alltid PG, titter ofte innom mens jeg handler i fysiske butikker også. Anonymkode: 5c82f...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå